.

Beantwoord

Hoe stel ik mijn telefoon opnieuw in bij terugkeer in Nederland?

  • 1 October 2015
  • 11 reacties
  • 259 Bekeken

Hoe instellen van telefoon bij terugkomst in Nederland
icon

Beste antwoord door Scotsman 1 October 2015, 11:43

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat altijd werkt is mijn iPhone na aankomst op Schiphol opnieuw opstarten met de Simyo simkaart er in. Ik hoef nooit iets in te stellen, de telefoon meldt zich keurig aan op het KPN netwerk. Helemaal automatisch.
Dank, maar ik heb een Samsung
Reputatie 7
Zou het feitelijk hetzelfde voor opgaan.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mateman12, welkom op het Simyo forum 🙂.

Ook met je Samsung hoort het inderdaad voldoende te zijn om je telefoon even opnieuw op te starten bij terugkomst in Nederland. Wat is precies het probleem? Werkt er iets niet? Dat kan ik helaas niet uit je vraag opmaken 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor de tip Scotsman en extra uitleg RicoK 🙂
Laatste maal bij terugkomst deed hij het pad drie uur later bij thuiskomst
Denk wel dat jullie mij op de goede weg hebben gezet
Blijft voor mij een vraag over
Moet hij staan op wdma/GSM Alleen wcdma. Alleen gsm en moet Roaming aan of uit sorry ben een beetje op leeftijd
B v b fznl
In Nederland is Roaming aan niet nodig.
Alleen wanneer je in het buitenland wilt internetten/whatsappen bijvoorbeeld, via Simyo, dan wel.

GSM/WCDMA is goed.
De telefoon maakt dan vanzelf gebruik van GSM / WCDMA - (2G / 3G) - zoals ter plaatse het ontvangst is.

Groetjes,
A.
P.s. Heb je nog vragen, schroom dan niet en stel ze....!:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mateman12,

Je bent vrij om al je vragen te stellen op ons forum! Maak je dus niet druk hierover 🙂 Of het nu 20 vragen zijn of 3, stel ze gerust.

A.Hello-to-you heeft je de juiste uitleg al gegeven. Roaming hoeft in Nederland niet aan en GSM/WCDMA kun je selecteren. Zo ontvang je altijd het beste netwerk. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@A.Hello-to-you, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Angela
Ben blij met de gegeven antwoorden, en hoop uiteraard dat het werkt bij terugkomst. Mateman 22
Reputatie 6
Badge +10
Daar gaan wij natuurlijk wel van uit 😉!

Groetjes, Tiury
Inderdaad hij deed het
Nogmaals dank aan de mensen die een berichtje hebben gestuurd
Mateman12
Reputatie 5
Badge +11
Fijn om te lezen, Mateman12! 😳

Reageer