.

Beantwoord

Smsjes ontvangen in het buitenland gaat niet. Kan dit opgelost worden?

  • 13 October 2015
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Badge
Hoe kan ik sms'jes ontvangen in het buitenland (buiten Europa)?
icon

Beste antwoord door Angela 14 October 2015, 09:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Surf even naar je Mijn Simyo. Daar klik je op het tabblad instellingen en dan netwerkinstellingen en kijk op Bellen in en naar het Buitenland aan staat.
Badge
Surf even naar je Mijn Simyo. Daar klik je op het tabblad instellingen en dan netwerkinstellingen en kijk op Bellen in en naar het Buitenland aan staat.

Die stond al aan, alleen mijn telefoon geeft aan: 'Niet aangemeld bij een netwerk' als ik wil bellen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marwelling,

Wat lastig dat je geen sms'jes kunt ontvangen in het buitenland! Dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Goed dat je de tip van Raytje hebt nagekeken. In het systeem zie dat je deze optie inderdaad netjes aan hebt gezet. Voor de volledigheid, heb ik jouw simkaart een reset gegeven. Hierdoor word je opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na ongeveer 10 minuten weer aan te zetten. Laat je weten of dit geholpen heeft?

Mocht dit niet de oplossing zijn, dan kun je in jouw telefoon handmatig een netwerk selecteren en hiermee verbinden. Houd je mij op de hoogte?

@Raytje, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer