.

Beantwoord

Kan ik sms'en vanuit het buitenland blokkeren?

  • 18 May 2016
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

Ik heb zojuist van een voor mij onbekend nummer 05520689125) een sms ontvangen met het verzoek om te bellen naar een 009 nummer, dat heb ik (UITERAARD) niet gedaan.
Zijn hier kosten aan verbonden) aan het ontvangen van die sms dus'. En kan ik sms vanuit het buitenland blokkeren ergens?

gr Ria
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 May 2016, 15:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ontvangen van sms is gratis. Sms buitenland blokkeren kan, is afhankelijk van soort telefoon / merk / type.
Vooral niet terugbellen of naartoe.....gelukkig weet je dat...

Dus iets meer info graag qua telefoon dan kan er beter meegedacht worden !
Ik heb het betreffende nummer al geblokkeerd op mijn S6 maar ik wil via mijn Simyo geen buitenlandse sms meer ontvangen dat zou ik graag willen blokkeren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ria de,

Je hebt heel goed gehandeld! Het is slim van je om niet terug te bellen en het nummer in je telefoon te blokkeren.

Helaas is het niet mogelijk om via Mijn Simyo de optie voor het ontvangen van buitenlandse sms'jes te blokkeren. Gelukkig is dit ook niet iets wat dagelijks voorkomt. Dit maakt het nu deze keer uiteraard niet minder vervelend. Het advies van Friesian is in dit geval het beste om op te volgens. Bel niet terug naar de nummers en blokker ze waar mogelijk. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Friesian, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Angela

Reageer