Skip to main content
Goede Morgen,



Ik heb een simyo prepaid en nu betaald ik ā‚¬ 0.51 voor het versturen een smsje naar Indonesie i.p.v ā‚¬ 0.25 als vermeld in de tarieven pagina . Hoe zo ? alvast bedankt
Hoi Edithvdm, welkom op het Simyo forum :)



Wat vreemd dat er op de website staat dat het sms'en naar IndonesiĆ« ā‚¬ 0,25 is, want ik weet toevallig dat dit niet het geval is 😞. We moeten dit zo snel mogelijk aanpassen op de website, sorry voor de verwarring Edith! Heeft degene die je sms't in IndonesiĆ« geen Whatsapp of iets in die richting? Dat zal het uiteraard een stuk goedkoper maken voor beide 🙂.



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Helaas Je hebt mijn vraag niet beantwoord, dit is niet om het bellen, maar over het sturen voor een sms, Nu betaalde ik ā‚¬ 0,51 cent in plaats van ā‚¬ 0,25 cent voor sms naar Indonesie ?? in Simyo tarieven pagina vermeld ā‚¬ 0,25 cent voor sms Vanuit Nederland naar Indonesie...
Hoi Edithvdm,



Mijn collega heeft zich vertikt 😉 Er stond inderdaad bellen maar hij bedoelde sms'en in plaats van bellen. Dit heb ik nu ook aangepast in zijn bericht. Verder is zijn antwoord precies passend op jouw vraag.





Wat vreemd dat er op de website staat dat het sms'en naar IndonesiĆ« ā‚¬ 0,25 is, want ik weet toevallig dat dit niet het geval is 😞. We moeten dit zo snel mogelijk aanpassen op de website, sorry voor de verwarring!




Meer dan dit kan ik je niet aangeven. Maakt dit het duidelijker voor je?



Groetjes,

Angela
Maar dit is betekent dat informatie op simyo tarieven pagina is niet juist en misleiding. https://www.simyo.nl/tarieven/buitenland
Hoi Edithvdm, welkom op het Simyo forum :)



Wat vreemd dat er op de website staat dat het sms'en naar IndonesiĆ« ā‚¬ 0,25 is, want ik weet toevallig dat dit niet het geval is 😞. We moeten dit zo snel mogelijk aanpassen op de website, sorry voor de verwarring Edith! Heeft degene die je sms't in IndonesiĆ« geen Whatsapp of iets in die richting? Dat zal het uiteraard een stuk goedkoper maken voor beide 🙂.



Groetjes, Tiury




Zoals je in Tiury z'n bericht kan lezen moet dit aangepast worden omdat het een fout betreft. Er is dus geen sprake van misleiding want het is onbewust fout vermeld.



🙂
Hoi Edithvdm,



Jammer dat je dit zo ziet!



Zoals Raytje aangeeft, hebben wij in allebei onze berichten duidelijk aangegeven dat wij hebben gezien dat dit niet goed gaat op onze website. Daarnaast hebben we aangegeven dat we het zo snel mogelijk gaan aanpassen. Een foutje is menselijk en kan wel eens voorkomen. Uiteraard hebben wij dit niet bewust verkeerd op onze tarievenpagina gezet.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer