.

Beantwoord

sms/bellen en sms/gebeld worden uit zuid-oost Azie. Hoe gaat dit precies in zijn werk?

  • 15 October 2015
  • 1 reactie
  • 491 Bekeken

Badge
ik 'ga naar Thailand wil eigen tel blijven gebruiken om af en toe een sms en soms een foto en een gesprek met Nederland maken en visa versa wat moet ik doen en evt welk nieuwe bundel heb nu 200 sms/min voor 5 euro dank bij voor baat'.
icon

Beste antwoord door Angela 16 October 2015, 13:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mattstika,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je ziet heb ik jouw forumnnaam iets aangepast. Het is niet helemaal de bedoeling om 'Simyo' in jouw naam te gebruiken :)

Dat je graag in contact wilt blijven met het thuisfront tijdens jouw verblijf in Thailand, kan ik me goed voorstellen. Helaas hebben wij daar geen aparte bundel voor. Dit betekent dat alle telefoontjes en berichten die je vanuit het buitenland komen, als buiten bundel kosten verrekend worden. Alle informatie hierover vind je op onze website.

Je kunt jouw belbundel verlagen naar 100 belminuten. Op deze manier houd je de kosten voor jouw bundel laag. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Buitenland'. Jouw vraag komt hier wat beter tot zijn recht :)

Groetjes,
Angela

Reageer