.

Onjuiste sms bereiken datalimiet in het buitenland.

  • 3 May 2016
  • 0 reacties
  • 644 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

We zien de afgelopen dagen veel berichten voorbij komen over de datalimiet sms die je krijgt in het buitenland. Veel van jullie zijn hiervan geschrokken en dit kunnen wij goed begrijpen.

Tot onze spijt zijn er foutieve sms'jes verzonden. Hierin staat een onjuist tarief en een onjuist bedrag. Je hebt deze kosten natuurlijk niet gemaakt en we rekenen voor de MB's die je tot nu toe hebt gebruikt, en de MB's die je nog gaat gebruiken, het nieuwe en juiste tarief. Ook al geeft de sms anders aan.

In je eigen verbruik via Mijn Simyo, kun je zien wat je tot nu toe verbruikt hebt en wat de kosten hiervoor zijn. Let erop dat verbruik vanuit het buitenland een langere verwerkingstijd heeft en dat het dus een stuk langer kan duren voordat je dit ziet staan.

Je kunt doorgaan met internetten in het buitenland door 'Ja' te sms'en. Let er wel op dat je geen waarschuwings-sms meer van ons krijgt. Houd je verbruik dus goed in de gaten via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.

Ondertussen werken wij hard aan een oplossing zodat dit in de toekomst niet meer gaat voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het is alles behalve onze bedoeling geweest om jullie te laten schrikken met deze sms.

Groetjes,
Angela

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.