.

Beantwoord

Niet bereikbaar in het buitenland

  • 1 August 2013
  • 8 reacties
  • 573 Bekeken

Beste,

Ik kan niet bellen en gebeld worden in het buitenland. Ik zit al meer dan een week in het buitenland en ervaar inmiddels veel hinder ivm familieproblemen.

In mijn instellingen heb ik ingesteld dat bellen in het buitenland mogelijk zou moeten zijn, maar dit heeft niet gebaat. Ook al meermaals geprobeerd de telefoon opnieuw in- en uit te schakelen.

mvg,

Marita
icon

Beste antwoord door Alex 5 August 2013, 15:23

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Probeer dit eens. Batterij er echt helemaal uit. Na een uur er weer in.
Gedaan - nog steeds niet.
Reputatie 3
Badge +9
Welke telefoon heb je, zodat we ook eens kunnen kijken om handmatig een provider te zoeken.

Misschien dat de klantenservice een netwerk reset kan geven en kijken of dit werkt voor je.
iPhone 5. Moderators, zouden jullie kunnen kijken? Wordt inmiddels erg vervelend!
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet wanneer een moderator beschikbaar is, maar in de tussentijd zou je kunnen proberen om op Mijn Simyo bellen in het buitenland uit te zetten en na een uurtje of zo weer aan. 
Nog steeds geen reactie - het werkt dan ook nog steeds niet! Kan er aub iemand van simyo naar kijken?
Reputatie 7
Badge +9
Morgen zijn ze er weer.
Reputatie 5
Badge +10
Nog steeds geen reactie - het werkt dan ook nog steeds niet! Kan er aub iemand van simyo naar kijken?

Welkom op het forum Marita,

De optie bellen in en naar het buitenland staat aan. Ik heb het ook even voor je laten controleren door de technische dienst. Systeemtechnisch staat je aansluiting dus goed. Ik ben daarom benieuwd wat voor melding je krijgt wanneer je handmatig voor een buitenlands netwerk kiest. Kan je even laten weten wat het resultaat is?

@Scotsman en Martijn. Bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Alex

Reageer