.

Beantwoord

Ik kan niet bellen in Turkije. Hoe kan ik dit oplossen.

  • 12 October 2015
  • 3 reacties
  • 657 Bekeken

Hallo,

Op dit moment zit ik 2 dagen in Turkije en het lukt me maar niet op verbinding te maken met een provider? (Vodafone/AVEA) dit zijn de enige aanbieders die mijn mobiel tegenkomt. Buitenland bellen is ingeschakeld en roamen ook. Met automatische zoeken vind mijn mobiel helemaal niets. Ik krijg constant de melding....Kan geen verbinding maken...? Help help wie kan mij helpen? Ik heb een nokia lumia..?
icon

Beste antwoord door Angela 13 October 2015, 10:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi IstvanH,

Welkom op het Simyo Forum.

Hmm, wat lastig dat je op dit moment niet bereikbaar bent in het buitenland. Dat is niet handig!

In het systeem zie ik staan dat je de opties via Mijn Simyo juist hebt aangepast. Een verbinding zou systematisch mogelijk moeten zijn. Echter lijkt er een kleine kink in de kabel te zitten. Je hebt de volledige roaming block van jouw aansluiting gehaald. Toch is er een blokkade op bellen blijven zitten. Deze heb ik nu verwijderd voor je. Zou je jouw telefoon uit en aan willen zetten?

Is het de bedoeling dat je ook gebruik van internet gaat maken in het buitenland? Let dan wel op de kosten. Zet de dataroaming uit op het moment dat je geen gebruik maakt van het internet. Dit heb je niet nodig om te kunnen bellen. Houd je mij even op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela, ik heb mijn toestel uit en aan gezet en hij lijkt nu eindelijk verbinding te maken...ik denk toch dat er op de achtergrond een instelling is aangepast.. Hartelijk dank voor je hulp 😃
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te lezen IstanvanH!

Zoals eerder aangeven, houd je internet goed in de gaten. De kosten hiervoor kunnen snel oplopen. Je kunt internet eventueel ook uitzetten via Mijn Simyo en bellen in het buitenland aan laten staan. Laat je mij weten of je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer