.

Beantwoord

Mijn vriendin heeft geen internet in Italië. Wat nu?

  • 5 July 2017
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Badge
Hoi,
Wij zijn in Italie (vakantie) lekker hoor.
Toch een probleem, wij (vriendin en ik) hebben allebei een Samsung S5
Allebei een Simyo abonnement.
Nu het ik wel 3G/4G verbinding op mn mobiel. En mijn vriendin dus helemaal niet.
Alles gecheckt Instelling toestel en op mijn simyo. Maar probleem blijft!!

Hoe kan dit, twee personen zelfde toestel alles het zelfde toch GEEN internet (bellen kan wel!)
icon

Beste antwoord door Caspar 6 July 2017, 08:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi qwerc,

Wat leuk dat jullie in Italië zijn! Jammer dat je vriendin geen internet op haar mobiel heeft.

Haar opties op Mijn Simyo zijn dus al gecheckt? Is het toestel ook al eens opnieuw uit en aan gezet? Kijk verder eens of jullie van hetzelfde netwerk gebruik maken. Zo niet, dan kan ze dit veranderen in haar toestel bij instellingen > mobiele netwerken/aanbieder.

Werkt dat nog niet, check dan eens haar instellingen in d'r telefoon. Dat kan ze doen via deze website. Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes,
Caspar
Badge
Tja we hebben echt alles gedaan wat we op de Simyo website gevonden hebben.
Uit gezet meer dan een uur.
Alle netwerk instellingen handmatig ingevoerd maar nog steeds niet.
Het is best heel vervelend. Je mag toch verachten dat dit geen probleem is.

Ik heb de indruk dat het hier erg dun bezet is met providers. Wij zitten in Ostuni.
Zuid Italie. En er weinig dekking. Maar... ook in Bari (vliegveld) deed de phone het niet.
Terwijl ik gewoon een 3G verbinding had.

Ik zou toch echt graag een echte oplossing krijgen. We betalen er immers voor.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi qwerc,

Balen dat het probleem nog steeds niet is verholpen!

Begrijp ik goed dat jij geen problemen met je dekking ondervindt in Ostuni en Bari? Het beste wat jullie even kunnen doen is een kruistest uitvoeren. Hiervoor plaats jij jouw simkaart in haar telefoon en andersom. Op deze manier kunnen wij namelijk achterhalen waar het probleem precies aan ligt.

Houd je mij op de hoogte wat hiervan de uitkomst is?

Groetjes,
Asma

Reageer