.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn voicemail uitschakelen in het buitenland?


Gelieve permanent de voicemail functie uit te schakelen. Via 12339 is dit onmogelijk vanuit het buitenland.
Tevens is het met Google Chrome(standaard settings) onmogelijk een bericht te verzenden naar jullie helpdesk.
icon

Beste antwoord door Caspar 25 July 2016, 15:20

Bekijk originele reactie

12 reacties

Simyo is in het weekend gesloten. Jouw verzoek, als dat mogelijk is, zal morgen opgepakt worden.
Dank u heer Raytje.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jagsandalfas,

Welkom op het forum.

Vervelend dat dat niet kan. Ik heb je voicemail uitgeschakeld vanuit hier. Dit betekent wel dat als je 'm weer ingeschakeld wilt hebben, je dan even contact met ons moet opnemen. Is dat OK?

@Raytje, bedankt voor je antwoord :D

Groetjes,
Caspar
Dank je Casper. Echter is de voicemail is nog steeds actief.
Caspar, sorry.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jagsandalfas,

Start even je toestel opnieuw op. Dan moet het goed komen!

Groetjes,
Caspar
Dank je! Werkt perfect nu. U heeft recht op loonopslag!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi jagsandalfas,

Dat is goed om te zien! Ik ga het gelijk doorgeven aan Caspar 🙂 Hier zijn hij vast blij van worden. Ik wens je nog een fijn verblijf in het buitenland.

Groetjes,
Angela
Hi Caspar,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wil graag de voicemail functie uitschakelen tijdens mijn verblijft in het buitenland.Via 12339 is dit onmogelijk vanuit het buitenland.
Zou je ook voor mij mijn voicemail willen uitschakelen vanuit daar?

Alvast bedankt.
Evelyn
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Evelyncol,

Oei, het klopt dat jij je voicemail niet kunt uitschakelen via 1233 vanuit het buitenland. Dit is wel mogelijk via +31612001233. Als je eenmaal in de keuzemenu terechtkomt, dan kun je kiezen voor toets 9.

Het is trouwens niet meer voor ons mogelijk om je voicemail voor jou uit te schakelen. Deze optie hebben wij niet meer.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Asma,
Ik heb gebeld, maar er is geen optie om 9 te kunnen kiezen
Reputatie 6
Badge +7
Hoi evelyncol,

Dat is gek! Ik zie dat ik jou ook al help via een andere topic. Kijk je hier naar mijn reactie?

Groetjes,
Asma

Reageer