.

Beantwoord

Kan ik mijn voicemail afluisteren in Frankrijk?

  • 24 August 2016
  • 4 reacties
  • 790 Bekeken

Mijn man en ik zijn momenteel in Frankrijk en het blijkt onmogelijk voor hem zijn voicemail af te luisteren, ondanks het feit dat we een code hebben van Simyo die in Nederland prima werkt. De telefoonverbinding wordt steeds verbroken ook als we (als daar om gevraagd wordt) een 1 intikken om aan te geven dat we een code hebben. Wat te doen? We hebben voicemailberichten maar afluisteren ho maar.
icon

Beste antwoord door Jihane 25 August 2016, 11:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Sjoerd,

Heb je toevallig prepaid? Ik zag bij Telfort (ook KPN) dat het met prepaid niet mogelijk is om voicemail in het buitenland af te luisteren.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-afluisteren-in-het-buitenland.htm
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sjoerd Frankrijk,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je man zijn voicemail niet kan af luisteren! Dat is niet de bedoeling. Ook in het buitenland hoor je dit te kunnen doen door naar 1233 of 0031612001233 te bellen. Als je al een code hebt, dan hoort dit al helemaal goed te moeten komen.

Ik wil je graag vragen om het simkaartje in een ander toestel te plaatsen en het dan weer te proberen. Lukt het dan nog steeds niet om je voicemail af te luisteren?

Ik ben benieuwd! Laat je me weten of het hiermee lukt?

@ Franswon: Dank voor je reactie! Het moet allemaal wel gewoon lukken, ook met een Prepaid aansluiting ;)

Groetjes,
Jihane
Nee wij hebben gewoon een abonnement bij Simyo. Als wij het telefoonnummer voor voicemail 'draaien', dan wordt er gevraagd om een 1 in te toetsen als je al een code hebt. Daar gaat het mis. Het lijkt of die 1 niet wordt ontvangen en de vraag om een 1 (of een 2 al je een nieuwe code wilt ontvangen per sms) wordt herhaald en herhaald. Na enige malen wordt de verbinding verbroken. Grappig is dat we wel vandaag een bericht ontvingen waarop wij werden herinnerd aan het feit dat we onbeluisterde voicemail hebben!! Of we dat niet wisten en of we dat niet heel graag wilden beluisteren. Wie weet een oplossing! We hebben ook geen ander toestel waar we de simkaart in zouden kunnen doen, dus die oplossing kunnen we niet inzetten.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sjoerd Frankrijk,

Wat raar dat het nog steeds niet lukt! Is het een mogelijkheid om de voicemail vanaf een vaste lijn af te luisteren? Met een vaste lijn bel je naar 0031612001233, vervolgens voer je jouw mobiele nummer in en je persoonlijke code. Als dit wel werkt, ligt het probleem mogelijk bij je mobiele telefoon.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

Reageer