.

Beantwoord

Kan ik met mijn verlengaanbod straks ook gebruik maken van roaming vrij internetten in het buitenland?

  • 26 March 2017
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

Als ik nu gebruik maak van jullie verlengaanbod voor Sim Only, heb ik dan ook vanaf 15 juni geen extra kosten meer voor Internet in het buitenland? En dan gelijk nog een vraag, valt Zwitserland in dit geval ook onder Europa?
icon

Beste antwoord door Ray 26 March 2017, 14:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Het antwoord op je eerste vraag is ja, mits EU en Zwitserland, want waarom zou dat niet zo zijn :)

Het antwoord op je 2e vraag is ook ja. Het verdwijnen van de roamingskosten gelden voor alle landen in de EU incl. Zwitserland, oftewel zone 1.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/zone-indeling-vanaf-juli-102?c=145
Badge +7
Hoi Cyberpig,

Welkom terug op het forum :)

Wat goed dat je deze vragen stelt! Ook als je verlengt, geldt voor jou natuurlijk hetzelfde met betrekking tot de roamingskosten als voor alle andere Sim Only klanten. Dit betekent dat vanaf 15 juni al je verbruik binnen de EU van je Nederlandse bundels af gaat. Hier hoef je dus niet meer extra voor te betalen.

Dit geldt ook voor Zwitserland. Ook al is Zwitserland officieel geen onderdeel van de EU, het behoort wel tot tariefzone 1. Dit houdt in dat vanaf 15 juni ook je verbruik in Zwitserland van je Nederlandse bundels af gaat.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je goede uitleg 🙂

Reageer