.

Beantwoord

Mijn simkaart kan geen verbinding maken met het netwerk in België. Wat nu?

  • 13 February 2017
  • 5 reacties
  • 634 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb net een simkaart van jullie ontvangen. Helaas lukt het mij niet om met het netwerk te verbinden. Ik krijg enkel 'geen service'. Ik woon in België misschien heeft dat er mee te maken?
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 15:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi mbergsma,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat het niet lukt om verbinding te krijgen met je nieuwe simkaart. Ik zie dat bij jou de optie 'Bellen in/naar het buitenland' niet aan staat op Mijn Simyo. Als dit niet aan staat, kan je simkaart geen verbinding maken met een buitenlands netwerk. Je kunt deze optie aanzetten op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen.

Daarnaast is het belangrijk dat een Prepaid simkaart eerst is aangemeld op het Nederlandse netwerk, voordat hij verbinding kan maken met een buitenlands netwerk. Heb je dit gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan om hem eerst even in Nederland te gebruiken.

Zodra je beide dingen gedaan hebt, zou je simkaart zonder problemen een netwerk moeten vinden in België. Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha
Badge
Ha Samantha, het is gelukt dank voor de hulp. Ik hoefde niet eens naar Nederland, gewoon bellen in naar buitenland aangezet et voila hij doet het. Dank
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mbergsma,

Super dat het werkt! Graag gedaan namens mijn collega Samantha 😳 Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar
Badge
voor mij staat bellen naar het buitenland gewoon aan en mijn simkaart van simyo heeft het altijd gedaan
ik kom in belgie en ik heb geen service en heb telefoon iphone 6 s. goed ingesteld en uit en aan gezet
maar bleef maar geen service staan en ook al had ik netwerkinstelliingen goed staan
en ook heb ik gehoord van andere dat er gewoon bereik is en dat geen storingen zijn geweest
maar mijn iphone bleef maar geen enkele service bereik blijven bestaan
heel erg vervelend .want ik had de telefoon dringend nodig voor te bellen en gebeld te worden
Reputatie 7
Badge +10
Hi Giesje,

Wat jammer dat je niet kunt bellen in 't buitenland! Ik raad je in het vervolg aan om je vraag op één plek te plaatsen, want dat maakt het makkelijker voor iedereen. Jij vindt dan makkelijker je antwoord en wij kunnen gemakkelijker antwoorden. Zo zie ik dat Asma al gereageerd heeft op jouw topic hier.

Zullen we daar verder praten?

Groetjes,
Jihane

Reageer