.

Beantwoord

Mijn internet op dit nummer werkt niet in het buitenland. Wat nu?

  • 6 July 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Mijn internet op dit nummer werkt dus niet in het buitenland.Meerdere malen al zelf geprobeerd e.e.a. te resetten maar dit werkt ook niet
icon

Beste antwoord door Samantha 7 July 2017, 12:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Ruudi22,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, dat is wel vervelend zeg! Ik zie dat je de opties op Mijn Simyo juist hebt ingesteld. Heb je dataroaming ook aan staan in je telefoon?

Ik heb voor de volledigheid je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk kun je daarna wel internetten.

Controleer ook of de internetinstellingen van je telefoon goed staan ingesteld met behulp van onze Toestelhulp. Dit doe je door de instructies bij 'Handmatig instellen' stap voor stap te volgen.

Als dit allebei niet werkt, probeer dan om handmatig een ander netwerk te selecteren. Dit doe je in de netwerkinstellingen van je telefoon. Wie weet lukt het met een ander netwerk wel om een internetverbinding te krijgen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha
Het is gelukt! Dank u wel!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ruudi22,

Ben blij om te horen dat het is gelukt. 😃 Ik wens je alvast een heel fijn verblijf toe.

Ik zie trouwens dat jij je abonnement met extra voordeel kunt verlengen. Zojuist heb ik je een verlengingsaanbod toegestuurd, waarmee je extra korting krijgt en ook nog eens meer belminuten. Klik op de link in mijn mail voor meer informatie hierover. Houd er rekening mee dat de link slechts 24 uur geldig is. Hierna kun jij je abonnement alsnog verlengen via Mijn Simyo, onder het tabblad Overzicht.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt? :$

Groetjes,
Asma

Reageer