.

Beantwoord

Kan ik mijn bundels tijdelijk op pauze zetten?

  • 30 January 2016
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Hallo Allemaal,

In september vertrek ik voor 4,5 maand stage naar het buitenland. Nu heb ik telkens mij abbonoment verlengd met 1 jaar, en wil graag bij Simyo blijven. Is er een optie om bundels helemaal uit te zetten of een soort time-out te krijgen? Het zou namelijk zonde zijn als ik 4/5 maanden betaal voor iets wat ik niet kan gebruiken.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of tips hebben?
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 January 2016, 09:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi x_jojo_x

Lijkt me erg leuk een dergelijke stage, zo zie je ook eens andere plekken, andere talen.
De opties zijn internet bundel uit, bellen/SMS de laagste bundel. Of je abbo indien mogelijk naar prepaid omzetten.

Suuk 6 met de stage en een fijne tijd ginder. :)🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hoi X_jojo_x,

Welkom op het Simyo Forum.

Heel erg leuk dat je voor zo´n lange tijd stage in het buitenland kunt gaan lopen. Dit zal vast een bijzondere ervaring gaan worden. Dat je tijdens deze periode niet zoveel wilt betalen aan jouw bundels kan ik begrijpen. Je kunt ze immers niet gebruiken.

Het antwoord wat Friesian heeft gegeven heb ik gemarkeerd. Hij heeft namelijk gelijk. Je kunt jouw internetbundel uitzetten en jouw belbundel naar beneden aanpassen. Zo betaal je zo min mogelijk kosten en kun je jouw bundels weer aanpassen zodra je terug bent in Nederland.

Je hebt jouw abonnement in december met 1 jaar verlengd. Omzetten naar prepaid is in dit geval helaas geen optie. Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover? Ik wil je alvast veel succes wensen met je stage!

@Friesian, heel erg bedankt voor je uitleg :)

Groetjes,
Angela
@friesian, @angela bedankt voor jullie antwoorden, tegen die tijd zal ik mijn bundels aanpassen 😃
Reputatie 6
Badge +10
Hoi x_jojo_x,

Namens Angela uiteraard; graag gedaan! Je bent een dief van je eigen portemonnee als je dit niet doet, dus we zien die bundelwijziging verschijnen 😉!

Groetjes, Tiury

Reageer