.

Beantwoord

Kan ik mijn bundel aanpassen zodat ik kan bellen en internetten in het buitenland?

  • 18 February 2017
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Ik wil naar england voor een week, kan ik mijn bundel aanpassen dat ik internet en/ of telefoon kan daar gebruiken? Zo ja wat zijn de tarieven van?
icon

Beste antwoord door Samantha 20 February 2017, 11:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Topic 1236 ;)

Nee er zijn geen buitenlandbundels..

Engeland valt volgens mij nu nog onder de EU wat tarief betreft.

6 cent per minuut bellen.
6 cent per MB internet
2 cent voor een sms

Allen buiten de bundel

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-nieuwe-tarieven-voor-bellen-binne-348?c=371
Badge +7
Hoi Ghada,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je een weekje naar Engeland gaat 😃 We hebben helaas geen bundels voor in het buitenland. Dit betekent dat al je verbruik in Engeland buiten je bundels valt. Ray heeft je al een link gegeven met daarin de tarieven. Een uitgebreider overzicht van onze buitenlandtarieven kun je hier vinden.

Om te kunnen bellen in het buitenland, hoort de optie 'Bellen in/naar het buitenland' aan te staan op Mijn Simyo. Ik zie dat je deze al aan hebt staan. Als je ook wilt internetten in Engeland, kun je het beste de optie 'Internet in het buitenland' aanzetten op Mijn Simyo. Dit doe je onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen.

Wist je trouwens dat per 15 juni de roamingskosten komen te vervallen? Vanaf die datum gaat je verbruik binnen de EU van je Nederlandse bundels af. Na deze datum vallen deze kosten niet meer buiten de bundel. Altijd handig mocht je straks weer op pad gaan.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp!
Bedankt allemaal voor jullie hulp en het antwoord op mijn vraag 😃, het was lekker vakkantie geweest 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ghada,

Graag gedaan!

Laat de pret hierdoor vooral niet bederven. Je hebt in elk geval wel een mooi vooruitzicht voor na 15 juni. 😆

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe!

Groetjes,
Asma

Reageer