.

Beantwoord

Kan ik mijn belminuten opmaken door te bellen naar het buitenland?

  • 25 June 2015
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Wat betekent het voor het bellen naar het buitenland? Een extra rekening buiten de bundel of extra hogere tarieven voor mijn maandelijkse minuten die ik heb. Ik zit vaak met overgebleven minuten aan het van de maand en af en toe wil ik deze op maken door te bellen naar het buitenland.
icon

Beste antwoord door Scotsman 25 June 2015, 22:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bellen naar het buitenland gaat helemaal buiten je bundel om. De kosten daarvoor worden altijd apart in rekening gebracht, ook al het je nog minuten over in je belbundel. Je kunt ze niet opmaken door naar het buitenland te bellen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hart de eenvoudige, welkom op het Simyo forum :)

Scotsman heeft hier al antwoord gegeven op je vraag zie ik (waarvoor dank, Scotsman!). De belminuten van Simyo zijn alleen geldig als je naar een Nederlands nummer belt.

Zit diegene waar je naartoe belt in het buitenland (met een Nederlands nummer), kost je dit echter geen extra geld en gaat dit wel van je belminuten af. Dit komt omdat jij niet kunt weten dat diegene zich in het buitenland bevindt. Het kost voor diegene echter wel geld om het gesprek te ontvangen, want die kan ervoor kiezen om niet op te nemen.

Voor de tarieven voor het bellen in en naar het buitenland kun je terecht op deze pagina.

Groetjes, Tiury

Reageer