.

Beantwoord

Is LBO al beschikbaar voor Simyo klanten?

  • 11 October 2015
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Is LBO al besvhikbaar voor simyo klanten?
icon

Beste antwoord door Angela 13 October 2015, 10:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi TBon,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik ben niet bekend met die term.
Wil je het even uitleggen?
Reputatie 7
Badge +9
LBO - Local Breakout Operator.
Ben je in het buitenland dan is het idee dat je je voor een LBO aansluiting aanmeldt bij een mobiele data provider in dat land. Je moet daarbij de wijze van betaling regelen met die LBO (credit card bijvoorbeeld) want vanaf dat moment heb je tijdelijk niets meer met je normale provider (Simyo in dit geval) te maken en worden de kosten die je maakt door de LBO partner in rekening gebracht. Dit vereist wel dat er een overeenkomst is tussen Simyo en de LBO, en bij mijn weten zijn die er nog niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TBon,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt navragen bij ons.

Ik kan me aansluiten bij het antwoord van Scotsman. Het is zeker beschikbaar voor jullie. Voor Simyo wordt dit geregeld via KPN. Op dit moment zijn er nog geen providers die dit aanbieden en dus geen overeenkomsten. Alle informatie over LBO kun je hier lezen. Via die pagina word je ook op de hoogte gehouden van de vorderingen en eventuele overeenkomsten die gesloten worden met buitenlandse providers. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Maikel.twinnie, ook ik wist dit niet direct uit mijn hoofd te vertellen hoor 😉 Check de link in mijn bericht, daar staat heel veel informatie mocht je het interessant vinden :)

@Scotsman, bedankt voor je toevoeging! Heel waardevol en helemaal correct :)

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Buitenland'. Hier past jouw vraag wat beter!

Groetjes,
Angela

Reageer