.

Beantwoord

Ik krijg geen internetverbinding in het buitenland. Wat kan ik doen?

  • 1 February 2017
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Vorige week heb ik jullie gebeld en gemeld dat ik geen internet verbinding kon maken in Duitsland. Het blijkt een veel voorkomend probleem, maar kon verholpen worden door mijn simkaart te resetten. Dat is gebeurd, mijn telefoon is daarna voor een half uur uitgezet. Daarna vrolijk naar Duitsland gereden, maar helaas. De verbinding springt wel over naar e-plus, maar internet is niet te gebruiken. Wat moet ik doen om internet wel te kunnen gebruiken?
icon

Beste antwoord door franswon 1 February 2017, 20:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Hallo Simyo. Ik heb het zelfde probleem al maanden en ga mijn abonnement maar opzeggen. Alles geprobeerd volgens Simyo advies maar helaas. Tijd om te switchen.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Tinus13,

Staat internet in het buitenland wel aan op Mijn Simyo? Probeer anders eens een ander netwerk, ik weet niet met welke providers KPN roaming-contracten in Duitsland heeft.

@ Frank Huisman,

Heb je al gedaan wat er in https://forum.simyo.nl/buitenland-88/waarom-niet-internetten-buitenland-37242/index1.html#post154415 gevraagd wordt? Je hebt daar nog niet gereageerd.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tinus13,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je niet kan internetten in Duitsland. Net als franswon ben ik ook benieuwd of jij al eens een ander netwerk hebt geprobeerd?

@Frank Huisman Jammer dat het nog steeds niet is gelukt. Kun je in je eigen topic reageren? Klik hier om daar naar toe te gaan! Dan kunnen we per geval kijken wat er aan de hand is.

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Het probleem is opgelost. Simyo heeft een nieuwe SIM kaart opgestuurd. Ik heb nu in Duitsland prima service.
Bedankt voor jullie hulp.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tinus13,

Wat fijn dat het op deze manier is opgelost!

Graag gedaan en nog veel plezier in Duitsland :D

Groetjes,
Sean

Reageer