.

Beantwoord

Ik krijg een foutmelding bij het doorschakelen, wat nu?

  • 22 July 2016
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

Hi,

Ik krijg een foutmelding bij het doorschakelen instellen:
"Geen verbinding of foute MMI code"


Ik heb geprobeerd via mn telefoon instellingen en via *62*+13133126207#

Zouden jullie het misschien voor mij in orde kunnen maken ?

Mijn dank is groot
icon

Beste antwoord door Caspar 23 July 2016, 15:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Merv,

Wat vervelend dat het je niet lukt om het doorschakelen in te stellen.

Helaas kan ik de doorschakeling voor jou niet in orde maken, maar we gaan kijken of we het op kunnen lossen. Annuleer eens alle doorschakelen en probeer het opnieuw. Hiervoor toets je ##002# [zend] in en dan worden alle doorschakelingen geannuleerd. Wat gebeurt er nu?

Groetjes,
Caspar
Bij mij werkt de doorschakeling ook niet. Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik heb alle doorschakelingen geannuleerd, dat werkte wel. En vervolgens opnieuw geprobeerd en het is weer niet gelukt.
Hoe is dit wel op te lossen?
Ik heb het zowel via de instellingen op mijn telefoon gedaan als via *21* etc #

Heleen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Haheleen,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat het bij jou ook niet werkt zoals het hoort. Ik zie dat op 1 mei jouw telefoonnummer overgezet is naar ons. Het zou dus kunnen dat dit net in de weg heeft gestaan in combinatie met het instellen van de doorschakelingen.

Voor de zekerheid heb ik een reset uitgevoerd op je simkaart en deze opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Probeer hierna nog eens een doorschakeling toe te voegen. Ik hoor graag van je of het nu werkt.

Groetjes,
Angela
Bedankt. Het was me toch al gelukt gisteren. Ben er blij mee.
Badge +7
Hoi Haheleen,

Wat fijn dat het inmiddels wel is gelukt! Graag gedaan en wie weet tot de volgende keer op het forum :)

Groetjes,
Samantha

Reageer