.

Beantwoord

Komt Simyo met een bundel waarmee je goedkoper internet kunt gebruiken in het buitenland?

  • 10 April 2015
  • 6 reacties
  • 350 Bekeken

Op welke manier kan ik bij Simyo net zoals bij KPN een buitenland databundel aanschaffen om de kosten van internet zo beperkt mogelijk te houden?
icon

Beste antwoord door Tiury 13 April 2015, 14:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

ja, dat is inderdaag een gemis, concurrende sim only aanbieders hebben dit wel. waar blijven jullie simyo ?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Karreman en eric30, welkom op het Simyo forum 🙂.

Het klopt dat Simyo op dit punt achter is gebleven. Sterker nog, het is nog niet zo heel lang dat we überhaupt internet in het buitenland aanbieden. Het is daarom nog geen prioriteit geweest om de bundels aan te bieden. Er staan momenteel nog een aantal andere verbeteringen op de agenda voordat we aan buitenlandbundels beginnen. Hiervoor verwacht ik niet dat Simyo lang achterblijft. :)

Groetjes, Tiury
Dit topic komt steeds weer langs. Zijn jullie bij Simyo al een stuk verder met databundels buitenland?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi HansA,

Goed dat je het nog eens aanstipt 🙂. Helaas kan ik hier niet heel veel meer over zeggen dan ik in april heb gedaan. Voor zover ik weet staat het aanbieden van buitenlandbundels nog niet op de planning.

Groetjes, Tiury
Dat is jammer gezien dat kpn zoiets wel aanbiedt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HansA,

Zoals Tiury al aangeeft, kunnen op dit moment niets anders aangeven. Het staat voor de nabije toekomst niet op de planning. Voor de langere termijn is ook nog niets bekend. De feedback hierover nemen we uiteraard mee!

Groetjes,
Angela

Reageer