.

Beantwoord

Hoe komt dat het dat ik geen service heb in Nieuw-Zeeland

  • 9 November 2016
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Met mijn iphone 4 heb ik geen service in het buitenland (nieuw zeeland)

-ik heb de buitenland instelingen op mijnsimyo aangepast
-ik heb mijn tel opnieuw opgestart (meerdere malen)
-heb mobiele gegevens en dataroaming aangehad
-heb simkaart er opnieuw in en uit gedaan
-ik kan geen enkel netwerk handmatig selecteren

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Samantha 9 November 2016, 10:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +7
Hoi Yanike,

Welkom op het Simyo forum!

Ik vind het heel vervelend dat je geen service hebt daar in het verre Nieuw-Zeeland! Ik zie dat je nummer op 8-11-2016 is overgezet. Heb je je Simyo simkaart eerst aangemeld op het Nederlandse netwerk? Zo niet, dan kan dit verklaren waarom je simkaart het daar niet doet. Als een Prepaid simkaart niet eerst in Nederland is aangemeld op het netwerk, kan hij ook niet in het buitenland worden aangemeld.

Toch heb ik voor de volledigheid je simkaart een reset gegeven. Je simkaart wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je je telefoon nogmaals uitzetten voor ongeveer 10 minuten? Ik ben benieuwd of je daarna wel service hebt.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Samantha
Ow dat wist ik niet! Nee het werkt nog steeds niet:(. Ik was juist op prepaid over gestapt omdat ik voor langere tijd in het buitenland zit. Zijm er nog andere opties om wel bereikbaar te blijven??
Help :-S?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Yanike,

Ontzettend balen dat het nog steeds niet werkt! :(

Als jij je simkaart niet hebt gebruikt op het Nederlands netwerk, dan is het helaas niet mogelijk om de simkaart in Nieuw-Zeeland te gebruiken. Ik snap heel goed dat dit erg vervelend voor je is!

Is het een idee om een nieuwe simkaart naar je Nederlandse adresgegevens te sturen, zodat iemand die je kent hier even gebruik van maakt? De simkaart kan vervolgens naar jou doorgestuurd worden. Mocht je dit een goed idee vinden, dan kun je mij dit gerust laten weten. Ik vraag dan een nieuwe simkaart voor je aan. Je kunt je adresgegevens trouwens ook aanpassen via Mijn Simyo, zodat je simkaart naar een kennis gestuurd wordt.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma
Hallo asma,

Zou je een nieuwe simcard willen sturen? Het adres is hetzelfde gebleven. Ik zal vragen of het doorgestuurd wordt (na activatie)!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yanike,

Super! Ik heb meteen de simkaart naar dat adres toegestuurd 🙂 Helemaal kosteloos! Let je er wel op dat de simkaart in Nederland geactiveerd dient te worden? Daarna kan 'ie jouw kant op gestuurd worden! Laat je het weten als het allemaal gelukt is?

Groetjes,
Jihane

Reageer