.

Beantwoord

Komt er ook een EU bundel?

  • 24 August 2015
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Ik heb een vraag, misschien is het al eerder gevraagt bier maar vraag het nog maar een keer.

Ik heb nu tijdelijk hier in duitsland een vodafone NL kaartje in me telefoon gedaan omdat ik dan soms een buitenland bundel kan activeren.
Dit vind ik zelf minder omdat ik met de provider (simyo) waar ik zelf zit dit zou willen of kunnen doen, en jammer genoeg bieden jullie het niet aan wat veel mensen handig zouden vinden of fijn..

Zijn hier nog plannen van om dit te doen?

Mvg,

🙂
icon

Beste antwoord door Ernst 25 August 2015, 16:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi simnlru,

Voornamelijk in de vakantieperiode krijgen we deze vraag wel eens vaker. En helaas is het antwoord dat een bundel voor in het buitenland er niet in zit momenteel.
Simyo concentreert zich op een zo optimale gebruikers ervaring binnen Nederland. Daarom wordt er veel aandacht besteed aan Mijn Simyo en de Simyo app en niet aan buiten bundels.
Wil je echt het goedkoopste in het buitenland uit zijn, dan raad ik je aan om een lokaal prepaid simkaartje aan te schaffen.

Heb ik mijn antwoord voldoende gemotiveerd voor je?
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Ernst,
Dat heb je zeker, ik heb niks aan of op te merken met simyo, service en hulp is top maar het is wel iets waar ik tegen aanloop zelf.

Maar hoop echt dat dit binnen een jaar er komt.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Simnlru,

Fijn dat je verder tevreden bent over ons 🙂 Dat zien we natuurlijk graag. Ik sluit mij uiteraard volledig aan bij het antwoord van mijn collega Ernst. Of er in de toekomst wel meer mogelijkheden zijn voor gebruik in het buitenland, kan ik niet zeggen. Daar is niets over bekend. Zoals Ernst aangeeft ligt onze focus hier ook niet op dit moment. Hopen mag altijd 🙂 Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer