.

Beantwoord

Kan ik ook bellen in het buitenland?

  • 29 June 2017
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Badge
Ik heb een Nokia 101. Moet ik dan ook iets instellen voor bellen in het buitenland? Zo ja, wat?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 June 2017, 06:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ja om in het buitenland te bellen heb je alleen nodig op mijn Simyo...instellingen. ..netwerkinstellingen bellen in en naar het buitenland aan.Je hebt een basic toestel, die verbind automatisch met 1 van de roaming partners (een ander netwerk). Kan zijn dat je het toestel een keer uit - aan moet zetten.

Mocht dat niet werken...Probeer dan instellingen, netwerk, handmatig selecteren. (Telefoon)

Wat betreft tarieven buitenland, altijd goed om te controleren ☆ KLIK HIER ☆

Een goed verblijf gewenst..!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi S. Westveen,

Goed om je terug te zien op het forum 🙂 Sorry dat wij niet eerder gereageerd hebben op je vraag. Vanwege drukte reageren we later dan je van ons gewend bent. Gelukkig was Friesian hier om je verder te helpen. Zoals je ziet heb ik zijn bericht gemarkeerd als antwoord! Het klopt namelijk precies wat hij je vertelt.

Om te kunnen bellen in het buitenland, mag je de optie aanzetten via Mijn Simyo. Ik zie dat deze bij jouw ook netjes aanstaat. In principe moet dit dan direct werken, maar het opnieuw opstarten van je telefoon kan nooit kwaad. Als jouw belbundel op is, kun je blijven bellen in het buitenland. Dit gaat dan tegen het buitenbundel tarief. Wil je precies weten wat dit is? Kijk dan hier. Houd er rekening mee dat verbruik vanuit het buitenland trager verwerkt wordt in jouw overzicht. Het is slim om dit goed in de gaten te houden :)

Ik wens je veel plezier in het buitenland! Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

@Friesian, heel erg bedankt voor je volledige antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer