.

Beantwoord

Kan ik mijn Voicemail afluisteren via internet?

  • 24 February 2014
  • 5 reacties
  • 2511 Bekeken

Hallo! 
Ik ben naar het buitenland verhuisd maar heb nog even mijn Simyo nummer. Mijn vraag: kan ik ergens online mijn Voicemails afluisteren, zodat ik niet naar NL hoef te bellen tegen toptarief?
Dank!
icon

Beste antwoord door Charlene 25 February 2014, 16:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hallo! 
Ik ben naar het buitenland verhuisd maar heb nog even mijn Simyo nummer. Mijn vraag: kan ik ergens online mijn Voicemails afluisteren, zodat ik niet naar NL hoef te bellen tegen toptarief?
Dank!



Hoi joukjes,

Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt de voicemail wel telefonisch bereiken vanuit het buitenland, maar daar betaal je wel gesprekskosten voor inderdaad.
Je schakelt de voicemail misschien dus het beste uit, of je raadt mensen in het berichtje aan niet in te spreken maar te emailen bijvoorbeeld 🙂

groetjes,
Charlene
Jamm. Gemiste kans. Het zou heel handig zijn
Er is vaak gratis WiFi in het buitenland beschikbaar.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Mr. Ray,

Welkom op het Simyo Forum! 😉

Zoals Charlene al aangaf is er wel een alternatief voor het afluisteren van je Voicemail in het buitenland. Bel je binnen de EU naar je voicemail, dan valt dit sinds 1 juni 2017 trouwens binnen je bundel. Buiten EU-lidstaten betaal je vaak wel meer om te bellen. Het is ook goed om te weten dat wij ons richten op gebruik binnen Nederland.

Voor zover ik weet zijn er geen providers die wel een optie aanbieden om je Voicemail via het internet terug te luisteren, met uitzondering van providers die Visual Voicemail aanbieden misschien.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Ik zit buiten de eu op dit moment. Het kost meer dan vier Euro per minuut om voice mail te beluisteren! En als je even vergeet het uit te zetten kan je het ook niet via Internet uitzetten. De techniek is niet zo moeilijk meer om dit te doen. En als sim only provider moet je iets doen om te concurreren want de tarief van mijn bundel is lang niet meer zo gunstig.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mr.Ray,

Ah, het klopt dat de tarieven buiten de EU duurder zijn. Zoals Thomas het al heeft uitgelegd, richten wij ons op het gebruik binnen Nederland. Daarom gelden er andere tarieven buiten Europa.

Bedankt voor je tip! Als Sim Only provider kunnen we inderdaad concurreren. Wat voor bundels had jij graag gewild?

Groetjes,
Ashweeta

Reageer