Skip to main content
Ik heb gratis 1000mb per 1 mei. Kan ik die ook in Buitenland gebruiken zonder extra kosten?
Nee ze zijn uitsluitend in NL te gebruiken.
Waarom is het bij Simyo niet mogelijk om n butenland bundel aan te schaffen. Voorheen zat ik bij tmobile en dat werkte perfect. Is t te verwachten dat t in de toekomst wel mogelijk wordt?
Op termijn zal het mogelijk zijn om in het EU-buitenland te internetten waarbij de verbruikte MBs van je Nederlandse internetbundel af gaan, voor zover je nog saldo hebt, plus een EU toeslag van 6 cent per MB. Dit is dus niet echt een buitenlandbundel, maar het gaat wel in die richting.



Buitenland bundels zijn er momenteel niet bij Simyo, en het is niet bekend of deze er in de toekomst komen. Om technische redenen kan Simyo de MBs die in andere EU landen verbruikt worden nog niet met je NL internetbundel verrekenen, vandaar dat je op dit moment alleen een toeslag van 6 cent per MB betaalt. Racabire heeft dus op dit moment niets aan de gratis 1000MB in het EU buitenland. Zoals Friesian al opmerkte zijn ze alleen bruikbaar binnen NL.
Hoi Racabire,



Welkom op het Simyo forum!



Gefeliciteerd met je Simyaardag :D



Deze MB's zijn alleen te gebruiken in Nederland. Binnen de EU betaal je tegenwoordig € 0,06 per MB en voor alle andere landen wil ik je graag doorverwijzen naar onze tarievenpagina.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Vlemco12 jij ook welkom op het forum!



Op dit moment kan ik je helaas geen bundels voor in het buitenland aanbieden. Sinds 30 april '16 betaal je binnen de EU alleen nog een toeslag van € 0,06 en op korte termijn zullen we ook een MB uit je normale internetbundel in rekening brengen. Medio 2017 worden de roamingkosten binnen de EU helemaal afgeschaft en wordt je verbruik volledig met je internetbundel verrekend.

Of er op termijn speciale bundels komen voor buiten Europa is nog niet bekend.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Friesian en Scotsman onwijs bedankt voor jullie reacties!

Reageer