.

Beantwoord

Kan ik KPN bundels gebruiken in het buitenland?

  • 26 July 2016
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Hi, ik wil graag internet in Denemarken nu staat er op de website dat er nog geen LBO's zijn maar op de website staat dat het via KPN kan en deze bied wel extra internet bij je abonnement in het buitenland aan. Kan je deze dan gebruiken, zo ja hoe?
icon

Beste antwoord door Angela 27 July 2016, 15:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Ik weet zo niet precies waar LBO de afkorting van is, maar ik denk dat ik wel weet wat je nu bedoelt met je topic.

Simyo biedt geen internetbundels aan voor in het Buitenland. Alle buitenlandse data kosten krijg je achteraf in rekening gebracht. Voor de Eurozone is dit EUR 0,06 per MB. Buiten de Eurozone is dit véél meer.
Volgend jaar gaat buitenlands datagebruik in de Eurozone wél, bij elke provider, vanuit de databundel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ruthwashier

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen! Op dit moment zijn er nog geen providers die LBO aanbieden en kun je hier daarom nog geen gebruik van maken. Alle informatie over LBO vind je hier.

Buiten dit, kun je sowieso geen gebruik maken van de bundels van KPN. Dit zijn bundels die je alleen kunt gebruiken als je daadwerkelijk gebruik maakt van een KPN Abonnement. Wij maken gebruik van het KPN netwerk maar zijn niet verbonden met elkaar wat betreft het aanbod in bundels. Sorry!

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

@RicoK, bedankt voor je bericht!

Groetjes,
Angela

Reageer