.

Beantwoord

Kan ik alleen SMS'jes ontvangen in het buitenland?

  • 9 December 2015
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Ik vertrek naar de Verenigde Staten en gebruik Prepaid van Simyo.

Maar als ik puur alleen sms'jes wil ontvangen ivm two-factor authentication (voor email en DigiD), moet je dan ook de optie "Bellen in en naar het buitenland" aanzetten?

Het is een wat rare vraag maar ik kon alleen vinden dat je die optie moest aanzetten voor het kunnen versturen van sms'jes. Geldt dat dan ook voor het ontvangen van sms'jes? Want ik probeer zo min mogelijk gebruik te maken van mijn Prepaid tegoed...

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-sms-versturen-vanuit-het-buitenla-104
icon

Beste antwoord door simnlru 9 December 2015, 08:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi sgpng,

Als ik me niet vergis maar dat weet ik ook niet zeker moet je dat aanzetten, want volgens mij verbind hij niet met een mast in het buitenland.

Mvg,

Simnlru
Ja die optie moet aan staan. :)

En uiteraard verbind hij met een mast, anders heb je geen signaal / bereik :)

Email gaat over je data verbinding, iets wat niet kan met prepaid in het buitenland.
Okay, bedankt voor de opheldering!

Ik heb daar wel WiFi, dus email kan ik gewoon ontvangen.
Waar het mij om echt ging was of ik wel een two-factor authentication sms in het buitenland zou kunnen ontvangen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sgpng,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed om te zien dat je geholpen bent door onze forumtoppers Simnlru en Raytje! Heel goed dat zij jou het verlossende antwoord hebben kunnen geven. Ik heb niets meer toe te voegen aan hun antwoorden. Bij deze kom ik alleen bevestigen dat deze kloppen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten?

Veel plezier in de Verenigde Staten!

@Simnlru & Raytje, heel erg bedankt voor jullie uitstekende antwoorden :D

Groetjes,
Angela

Reageer