.

Beantwoord

Is mijn internetbundel beperkt te gebruiken in andere EU-landen?

  • 27 November 2020
  • 3 reacties
  • 359 Bekeken

Ik overweeg een Simyo Compleet sim only abonnement af te sluiten. Ik wil daar dan een 15Gb Internet bundel bij die wordt verdubbeld naar 30 Gb. Voor zover ik weet zitten er bij andere providers maxima aan het Internetverbruik uit de bundel. Ik kan hier bij Simyo niets over vinden. Mijn vraag: Kan ik bij Simyo zonodig die 30Gb per maand in het buitenland gebruiken? Of wordt dat afgeknepen tot 22 Gb zoals bij KPN en 15 Gb bij T-Mobile,

icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 November 2020, 09:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik overweeg een Simyo Compleet sim only abonnement af te sluiten. Ik wil daar dan een 15Gb Internet bundel bij die wordt verdubbeld naar 30 Gb. Voor zover ik weet zitten er bij andere providers maxima aan het Internetverbruik uit de bundel. Ik kan hier bij Simyo niets over vinden. Mijn vraag: Kan ik bij Simyo zonodig die 30Gb per maand in het buitenland gebruiken? Of wordt dat afgeknepen tot 22 Gb zoals bij KPN en 15 Gb bij T-Mobile,


Bij KPN en T-Mobile heb je het over onbeperkte databundels. Daar worden de data limieten inderdaad verlaagt.

Bij Simyo heb je het altijd over 15GB (of 30GB indien verdubbeld) en dus niet zo'n fair-use onbeperkte databundel. Daar zit geen extra limiet op voor zone 1 landen.

Oh en vergeet natuurlijk niet om een vriendendeal linkje op te zoeken :yum: voor 10 euro korting op de eerste factuur.

Helemaal goed, dank je wel @Groentjuh 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi rcraats, 

Welkom op ons forum!

Zo te zien heeft Groentjuh je al goed geholpen 😊 (thanks Groentjuh!)

Heb je hier geen andere vragen over? 

Groetjes, 
Bas

Reageer