Skip to main content
Hallo,



Ik heb zojuist via jullie site bij KPN een internetabonnement buitenland afgesloten. SMS INTERNETWEEKEU AAN NAAR 1266.

Ik kan niet inloggen op de kpn app omdat ik geen abonnement heb daar. Hoe kan ik nu zien of het goed is doorgekomen en dat ik straks geen torenhoge kosten heb? Aangezien ik de roaming aan heb gezet ben ik hier namelijk bang voor. Graag bericht aangezien ik morgenvroeg vertrek naar Frankrijk.



mvg



Jos Peeters
Beste Jos,



Het is niet mogelijk om via Simyo, waar je klant bent, bij KPN een buitenlandbundel aan te schaffen. Internetten en bellen / smsen gaat bij SImyo altijd buiten de bundel en kan aardig op lopen.



Ik weet dus niet hoe je op het idee bent gekomen om bij KPN die bundel aan te schaffen. Want net als het inloggen op hun app, je bent er geen klant.



Simyo maakt gebruik van het netwerk maar is verder een op zichzelf staand bedrijf.



Fijne vakantie
Hoi jospeeters89, welkom op ons forum :)



Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.



Ik zie dat ik al eerder contact heb gehad met je, en wel via Facebook.

Daar heb ik min of meer dezelfde uitleg gegeven als Raytje hier doet. Waarvoor dank, Raytje!



Je hebt al wel wat kosten gemaakt voor internet in het buitenland op dit moment, dus ik raad je aan om zoveel mogelijk wifi te gebruiken.

Reageer