.

Beantwoord

Kan ik internetten in het buitenland met mijn Nederlandse bundel vanaf juni?

  • 19 March 2017
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo,

Vandaag in m'n telefoon gesneuveld en nu ben ik aan het bekijken wat handig is voor mij (abonnement met telefoon of een los toestel en sim only)
Nu vraag ik me af hoe het zit met internet in het buitenland bij Simyo vanaf juni.
Als ik het goed begrijp wordt dit gelijk getrokken vanaf juni 2017 en internet je dan in het buitenland van je bundel?
Dus in mijn geval heb ik nu een bundel voor in Nederland, als ik hier niets aan wijzig kan ik vanaf juni in het buitenland binnen mijn bundel internetten?

Alvast bedankt,
Jan
icon

Beste antwoord door Ray 19 March 2017, 15:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ja vanaf 15 juni 2017 worden de roamingstarieven voor binnen de EU afgeschaft. Dan betaal je alles uit je bundel.
Badge +7
Hoi Jantje,

Welkom op het Simyo forum! :)

Oh, dat is niet leuk! Wel een goed moment om je abonnement eens nader te bekijken. Het is daarom heel goed van je dat je hier je vraag stelt.

Je hebt helemaal gelijk. Per 15 juni komen de roamingskosten binnen de EU te vervallen. Dit betekent dat vanaf die datum, al je verbruik binnen de EU van je Nederlandse bundels af gaat. Je kunt dan dus ook met je Nederlandse internetbundel internetten in het buitenland.

Let erop dat je verbruik buiten de EU nog wel buiten je bundels valt. Voor een overzicht van de tarieven die we hiervoor in rekening brengen, kun je hier een kijkje nemen.

Laat je weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer