.

Beantwoord

Internetbundel in het buitenland, wanneer komt dit?

  • 23 May 2015
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Sinds enige tijd ben ik een blije Simyo gebruiker, de derde in ons gezin. Met het oog op de komende vakantie eens even gekeken wat een Internetbundel Buitenland bij Simyo kost. Tot mijn niet geringe verbazing biedt Simyo deze niet aan! Ik lees hier en daar dat het geen prioriteit heeft, en dat men liever werkt aan zaken als Mijn Simyo en de Simyo app. Onbegrijpelijk. Ook lees ik fijne verwijzingen naar LBO, maar hoewel sinds 1 juli 2014 in werking is er nog geen enkele aanbieder actief. Geen alternatief dus.

Mijn vraag; op welke termijn (deze zomer?) komt Simyo met een Internetbundel buitenland, of moet ik toch maar weer gewoon overstappen naar Vodafoon?
icon

Beste antwoord door Naomi 26 May 2015, 12:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Anne M, welkom op het Simyo forum!

Leuk om te horen dat je een blije Simyo gebruiker bent 🙂 Ik begrijp dat je graag een internetbundel wilt gebruiken in het buitenland. We zijn redelijk transparant over wat wij aanbieden en waar onze prioriteiten voorlopig liggen. Een internetbundel aanbieden in het buitenland is momenteel niet op deze lijst. We houden er natuurlijk wel rekening mee dat er vraag naar is. Deze zomer wordt zoiets in ieder geval niet aangeboden.

Stel dat wij internetbundels gaan aanbieden in het buitenland, dan zullen we al onze klanten hierover informeren. Wanneer je om deze reden gaat overstappen naar een andere provider, dan is dit heel jammer 😞 Je bent alleen wel vrij in de provider die je kiest.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Hallo Naomi,

De vraag is goed beantwoord, het antwoord is helaas teleurstellend. Ik had beter op moeten letten bij het afsluiten van mijn huidige Simyo contract. Na einde contract maar weer naar Vodafone dus.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Anne M,

Fijn dat je vraag goed is beantwoord. Ik heb helaas geen ander nieuws voor je. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons in ieder geval te vinden 🙂

Reageer