.

Vraag

Internet werkt niet in Portugal

  • 25 October 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik heb al sinds afgelopen vrijdag al geen internet in Portugal, ook kan ik niet bellen en heb contact gehad met jullie hierover via WhatsApp.

 

Dit gaat alleen heel traag, zeg maar elke dag 1 appje met een mogelijke oplossing wat niet werk en tot op heden werkt het nog steeds niet. Ik kan geen 4g gebruiken en ik ben niet bereikbaar.

Kunnen jullie mij helpen 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Zwartekoffie,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen bereik hebt in Portugal! Het is enorm druk op ons WhatsApp kanaal waardoor de responstijd langer is dan normaal. Onze excuses hiervoor! 

Graag zou ik willen weten waar jouw netwerkmodus op is geselecteerd. Bij iOS controleer je dit via Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Gesprekken en data > Selecteer 4G. Bij Android controleer je dit via Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > Selecteer 2G/3G/4G Automatisch verbinden. Mocht dit goed staan dan kan je via onze toestelhulp jouw type toestel opzoeken en de stappen doorlopen die worden aangegeven onder Internet > Handmatig instellen. Als deze tips geen effect hebben zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag een reset uit op je simkaart 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer