.

Beantwoord

Internet in het buitenland

  • 23 August 2013
  • 5 reacties
  • 908 Bekeken

Ondanks dat ik bij de instellingen (in Mijn Simyo)  'Internet op je mobiel - buitenland' heb aan staan, kan ik niet in het buitenland niet internetten. Duitsland, Belgie, Italie en ook tijdens mijn laatste vakantie in Frankrijk niet. Bellen en sms'sen gaat wel goed.
Zodra ik weer in Nederland ben, heb ik weer internet.

Graag uw reactie.

Mvg
Bram
icon

Beste antwoord door Alex 23 August 2013, 17:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum bramkip,

Jammer dat je tot nu toe niet hebt kunnen internetten in het buitenland. De instellingen staan netwerktechnisch in ieder geval goed. Van wat voor telefoon maak je precies gebruik?

Mocht je een iPhone hebben. Kijk dan even in dit topic.

Kan je even laten weten wat de status is?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Ik heb een Samsung Galaxy S4. Maar met mijn Galaxy S2 ging het ook al niet.

Mvg
Bram


Ondanks dat ik bij de instellingen (in Mijn Simyo)  'Internet op je mobiel - buitenland' heb aan staan, kan ik niet in het buitenland niet internetten. Duitsland, Belgie, Italie en ook tijdens mijn laatste vakantie in Frankrijk niet. Bellen en sms'sen gaat wel goed.
Zodra ik weer in Nederland ben, heb ik weer internet.

Graag uw reactie.

Mvg
Bram
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bramkip,

Bedankt voor het doorgeven. Zou je even kunnen laten weten welk toegangspunt/apn er staat ingesteld in je telefoon?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Hij staat nu (automatisch) ingesteld op KPN 4G, maar in Nederland het werkt het internetten ook prima. In het buitenland heb ik meerdere toegangspunten geprobeerd maar geen van allen werkt. Bellen en SMS'en in het buitenland werkt wel.

Mvg
Bram
Badge +6
Hallo Alex,

Hij staat nu (automatisch) ingesteld op KPN 4G, maar in Nederland het werkt het internetten ook prima. In het buitenland heb ik meerdere toegangspunten geprobeerd maar geen van allen werkt. Bellen en SMS'en in het buitenland werkt wel.

Mvg
Bram


Hoi Bramkip,

Van welke toegangspunten heb je gebruik gemaakt in het buitenland? Wellicht kunnen wij het dan verder voor je uitzoeken.

Reageer