.

Beantwoord

Internet in buitenland met Samsung S6, hoe doe ik dit?

  • 4 January 2016
  • 5 reacties
  • 695 Bekeken

Na diverse verwoede pogingen geef ik de moed op vraag ik jullie om hulp. Internet in het buitenland lukt niet, bellen wel. Instellingen exact overgenomen van [Toestelhulp]. Geen soelaas. Mobiel van vriend, Samsung S3 mini, ook abo van Simyo met exact dezelfde instellingen werkt wel. Internet en bellen in buitenland staat op [Aan]. Ook overige hier in het forum genoemde oplossingen geprobeerd. Werkt allemaal bij mobiel van vriend wel, maar eigen toestel niet. Ik woon redelijk in de buurt van België en ben er steeds heen gereden om te controleren. Weet iemand de ultieme oplossing?
icon

Beste antwoord door Naomi 5 January 2016, 10:43

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ton Machielsen,

We gaan even onderzoeken waarom het weergeven van PDF's niet lukt. Waarschijnlijk ondersteund het forum de bestandsformaat niet, dus vreemd dat je het op die wijze kunt uploaden 😃.

Ik hoor heel graag of het heeft geholpen!

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,

Bedankt voor je reactie, ik ga het morgen testen. Bijgaand nogmaals het pdf bestand.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ton Machielsen,

Wat apart dat deze optie bij jou wel aan staat, maar bij ons niet! Helaas kan ik het Pdf bestand niet openen, dus nakijken lukt niet. Om je op weg te helpen, heb ik deze optie natuurlijk meteen voor je aan gezet.

Kun je de telefoon eens opnieuw opstarten en checken of hij nu wel internetverbinding maakt 🙂?

Groetjes, Tiury
Hallo Naomi, hartelijk dank voor je reactie! Ik heb je adviezen opgevolgd maar wat ik bij mijn instellingen zie is dat 'Internet op je mobiel - buitenland' juist aanstaat. Ik heb overigens ook gekeken met een nieuw geïnstalleerde browser Chrome i.p.v. Firefox, resultaat is echter hetzelfde. Ik kijk vanaf een standaard laptop met Windows10. Kun je me laten weten wat ik moet doen om er voor te zorgen dat 'Internet op je mobiel - buitenland' AAN staat? Zie s.v.p. bijgaand .pdf bestand.

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ton Machielsen, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Buitenland. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Ik vind het vervelend dat het niet werkt. Uit je bericht begrijp ik dat je al veel dingen hebt geprobeerd. Alleen zie ik in je gegevens dat de optie 'Internet op je mobiel - buitenland' uitstaat. Je kunt dit op Mijn Simyo terugzien onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen.

Wil je dit voor de zekerheid nog een keer controleren? Ook kun je je cookies, browsergeschiedenis en cachegeheugen verwijderen. Als het nog niet werkt, wil je dan een printscreen sturen van wat je op Mijn Simyo ziet? En geef je aan via welk apparaat en browser je kijkt?

Reageer