.

Beantwoord

Internet in buitenland

  • 13 February 2013
  • 10 reacties
  • 1124 Bekeken

Badge
Is er inmiddels al een datum bekend waarop internet in het buitenland mogelijk is? En ook de tarieven. Binnenkort weer naar het buitenland, niet altijd wifi beschikbaar. Is echt een gemis bij Simyo!
icon

Beste antwoord door Alex 14 February 2013, 14:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Norbert,

Er is nog geen datum bekend. Ik raad je aan het forum en de website in de gaten te houden hiervoor. Zodra er meer bekend is, zullen we het communiceren.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Je moet als klant van Simyo iets vindingrijker zijn dan gemiddeld.

Mijn oplossing voor internetten in het buitenland: koop voor 2 Euro een prepaidkaartje van. Zij hebben zeer aantrekkelijke bundels voor in het buitenland 😉 Was bij mij een succes!
Reputatie 1
Badge +2
Met een lange neus naar Simyo (stiekem) Hahaha
Badge
Kan je inderdaad internet in het buitenland op een prepaid kaartje krijgen? Ik heb daar in het verleden wel eens naar geinformeerd bij diverse providers maar die verleenden alleen internet in het buitenland icm met een abbo.
Reputatie 3
Badge +9
Ik zou eens googelen: http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/telefonie/mobiele-telefoons/extra/mobiel-internet-in-het-buitenland/
Reputatie 1
Badge +2
Ik ben het levende bewijs 😉 Haha Vodafone heeft zijn zaakjes wat dat betreft prima op orde. Check snel . Zo simpel (he, waar heb ik dat nou vaker gehoord) kan het zijn.
Badge +6
Hoi KPN Freak,

Ik heb je reacties aangepast. Het plaatsen van commerciële links is niet toegestaan dit staat vermeld in de huisregels van het forum.
Om deze reden heb ik je reacties aangepast.
Reputatie 1
Badge +2
Ooohh. Mijn welgemeende excuses. Fijn dat ik de andere klanten wel mag wijzen op de concurrentie die het op sommige punten slimmer doet... 😉
Reputatie 1
Badge +2
Ik zal voortaan in codetaal duidelijk maken welke provider ik bedoel. Hahaha
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

Je kunt natuurlijk altijd refereren naar 'een andere provider'. Een beetje zoekmachine doet vervolgens wonderen. Het is zeker niet verkeerd om mee te denken. Je helpt hier andere immers mee, maar een link naar de betreffende provider is gewoon niet toegestaan. Net als bijvoorbeeld het reclameren voor een andere website.

Groetjes,

Alex

Reageer