.

Beantwoord

Is er een internet bundel voor in het buitenland?

  • 5 May 2015
  • 5 reacties
  • 604 Bekeken

Badge
Hallo allemaal.

Over anderhalve week gaat mijn dochter voor 5 dagen naar Parijs. Ze heeft een sim only abonnement bij Simyo, nu nog zonder internet.
Is het mogelijk om een bundel te "kopen" waarmee het mogelijk is dat zij in Parijs internet heeft?
Ik weet dat ik haar bundel Buitenland voor het bellen aan moet zetten, maar het is me niet helemaal duidelijk hoe het zit met internet.

Groet
Nicole
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 May 2015, 16:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo allemaal.

Dat zijn er een hoop, beloofd een stormloop te worden op die manier.:)

Simyo kent geen buitenland bundel. ze kan wel internet gebruiken met roaming op haar toestel,
en internet aanzetten voor ze vertrekt op Mijn Simyo...simkaart en instellingen in Frankrijk telefoon een keer uit en aan is ook aan te bevelen.

Je kunt geen bundel aanzetten die er niet is.

Gemaakte kosten vallen buiten haar bundelprijs.

Het beste is zoveel mogelijk wifi gebruiken, en als alternatief een buitenlandse prepaid sim gebruiken.
Zeker voor 5 dagen. (stel dat het niet werkt via simyo, heeft ze een extra redmiddel)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/is-er-een-internetbundel-voor-in-het-buitenla-182?c=347

En wens haar een goede reis,
Nicole (apart die auteur :D)

Lijkt alsof hier iemand een mirakel verricht. Ook almachtig? :D

Bonjour,
Friesian ut horsejuh.
Wat een toeval.:) Lijkt er wel een beetje op. Toch?🆒

https://forum.simyo.nl/internet-62/mobiel-internet-buitenland-27917/index1.html#post98860
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martien,

Zo te zien heeft Friesian je vraag al beantwoord. Simyo biedt inderdaad geen buitenland bundels aan. Hij heeft ook een pagina gestuurd waar je de tarieven kunt vinden en meer informatie 🙂. Is je vraag zo beantwoord?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian 😉!
Hahahaha sorry Friesian. Dat krijg je als 4 mensen in één gezin bij Simyo zijn. Mijn man stond dus nog ingelogd en ik sloot af met mijn naam ;-)
Bedankt voor je antwoord, het is me duidelijk.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Nicole71,

Fijn om te horen dat het duidelijk is 😳

Graag tot ziens op het forum.

Reageer