.

Beantwoord

internet buitenland werkt niet, wat moet ik doen?

  • 11 August 2014
  • 16 reacties
  • 857 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Ik heb internet in buitenland aangezet maar ik kan hem niet gebruiken
Ik zit nu in frankrijk
Als ik internet + roaming aanzet dan doet hij het nogsteeds niet
icon

Beste antwoord door Ernst 12 August 2014, 12:18

Bekijk originele reactie

16 reacties

Dat hebben wij ook gehad dan moet je even contact opnemen met simyo
Want hun kunnen het ook aan en uit zetten
Badge +1
Ik zit in frankrijk, ik kan niet bellen in frankrijk
Badge +1
Danku het is gelukt:) ik heb 3 keer naar 1200 moeten bellen voordat het gelukt is
Reputatie 5
Badge +11
Hoi timmy122,

Wanneer je dringend iets geregeld wilt hebben is de telefoon het snelste middel om dat te regelen inderdaad. Hier op het forum proberen we binnen een werkdag een reactie te geven en indien mogelijk je probleem op te lossen.

Ingridherpers, dank je voor het geven van de tip!
Badge
Ook ik krijg het niet voor elkaar om in het buitenland op internet te komen. Volgende gedaan:
-Internet in het buitenland op "aan" gezet in Mijn Simyo".
-In mijn toestel gegevensroaming NL KPN toegestaan
-APN KPN portalmmm.nl
-Gebruikersnaam niet ingesteld, wachtwoord niet ingesteld

Vervolgens in België netwerk gezocht (en gevonden). Maar helaas geen toegang tot internet.
Toestel uitzetten en weer terug aan helpt niet.

Toen gebruikersnaam KPN ingevuld en wachtwoord gprs. Nog steeds geen toegant tot internet.
Toestel nog eens uitgezet en terug aan, alle instellingen (roaming, netwerk, gebruikersnaam, wachtwoord, enz.) gecontroleerd, maar helaas....geen toegang tot internet.

Wat zie ik over het hoofd ?

Alvast bedankt voor reactie.
Reputatie 2
Badge +6
Hey Swa,

Volgens mij zie je helemaal niets over het hoofd en heb je alles correct gedaan. Ik zie dat je gister ook contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is toen een reset voor je gedaan van de optie voor internet. Heeft dat geholpen? Kun je aangeven wat voor telefoon je gebruikt? Ik heb voor de zekerheid je telefoonnummer doorgestuurd naar de technische afdeling, zij zullen je aansluiting op het netwerk controleren.

Ik hoor graag van je of je nu wel kunt internetten in het buitenland 🙂
Badge
Hey Swa,

Volgens mij zie je helemaal niets over het hoofd en heb je alles correct gedaan. Ik zie dat je gister ook contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is toen een reset voor je gedaan van de optie voor internet. Heeft dat geholpen? Kun je aangeven wat voor telefoon je gebruikt? Ik heb voor de zekerheid je telefoonnummer doorgestuurd naar de technische afdeling, zij zullen je aansluiting op het netwerk controleren.

Ik hoor graag van je of je nu wel kunt internetten in het buitenland :)


Hey Dries,

Vandaag nogmaals geprobeerd, en YES.... internet in België. Het werkt nu dus zo te zien.
Bedankt voor je actie.
Reputatie 2
Badge +6
Hey Swa,

Dat is fijn om te horen 🙂 Er was inderdaad iets mis met je aansluiting op het netwerk. De technische afdeling heeft dat voor je gecorrigeerd. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd op ons forum kwijt 🙂
Goedemorgen,
Ook ik heb hier problemen mee. De APN staat goed, internet EU is uit, dataroaming is aan en ik zie 3g, maar heb geen internet. Telefoon al meerdere keren aan en uit gezet, maar niks werkt. Het is overigens de iphone6.
Ik zit in het buitenland dus zou hier graag snel een oplossing voor hebben.
Alvast bedankt.
Mvg Denise
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Denise108,

Wat vervelend dat je niet op internet komt in het buitenland! Nu zie ik dat je inmiddels contact het opgenomen met onze telefonische klantenservice en dat mijn collega Alejandro je goed aan het helpen is. Laat je ons weten of het opgelost is? :)

Groetjes, Tiury
Ik heb precies hetzelfde probleem? heel erg vervelend!
Gewoon Klantenservice op 1200 bellen om dit te fixen ? of is er een snellere manier?
Reputatie 7
Badge +9
Klantenservice is niet bereikbaar tijdens het weekend, maar je krijgt vaak wel een antwoord via Twitter.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Thunderace,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Daar heb ik er gisteren een antwoord op gegeven. Laat je nog even weten of het zo lukt?
Helaas heb ik nog geen enkele terugkoppeling gekregen van jullie. Heel vervelend dat het nog niet is opgelost nadat ik heb gebeld en een bericht in dit forum heb achtergelaten.
Hoi Denise108,

Wat vervelend dat je niet op internet komt in het buitenland! Nu zie ik dat je inmiddels contact het opgenomen met onze telefonische klantenservice en dat mijn collega Alejandro je goed aan het helpen is. Laat je ons weten of het opgelost is? :)

Groetjes, Tiury


Hoi Denise108,

Omdat het nog steeds niet werkt lijkt het me het beste om een plaatselijke prepaid sim (en wifi uiteraard) te gebruiken.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Denise108,

Jammer om te horen dat je in het buitenland geen internet had.

Ik zie dat Alejandro je een paar keer heeft geprobeerd te bellen op 10 april. Er toen voor je uitsluiting een reset uitgevoerd waar je kon aanmelden bij een roamingspartner.

Je hebt 4G bundel bij je abonnement. Om gebruik te kunnen maken van mobiel internet in het buitenland hoor je 4G en EU-internet uit te zetten. Verder kan je portalmmm.nl als APN instellen. Zou je op je toestel kunnen controleren of dit nog steeds goed staat?

Zit je op dit moment in het buitenland?

@Friesian, bedankt voor het meedenken.

Reageer