.

Beantwoord

Internet buitenland met HTC One M8

  • 18 May 2015
  • 7 reacties
  • 416 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 2 reacties
Ik heb onlangs via mijnsimyo internet in het buitenland aangezet. Het is me echter niet gelukt om afgelopen weekend in Belgie te internetten. Wat kan er fout zijn gegaan?
icon

Beste antwoord door Tiury 19 May 2015, 14:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Je vraag doet me denken aan het volgende. Mijn auto is al een oudje, nooit een lekke band. Onlangs stond het linker voorwiel op zijn velg. Wat kan er fout zijn gegaan?
Ook hier zijn verschillende antwoorden mogelijk.
Ik moet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb met Simyo in het buitenland. Ik heb gegevensroaming aan staan, telefoneren en sms lukt wel. Is dit probleem HTC gerelateerd, staat er ergens een standaard parameter verkeerd?

Edit: ik heb trouwens een HTC 600 Dual Sim, mocht dit enig verschil maken...
Zoals ik al aangaf zijn er verschillende antwoorden mogelijk, wel/geen dual sim telefoon zou geen verschil moeten maken. Maar werkt het niet dan is er in mijn optiek een test met een buitenlandse sim een optie, werkt dat wel mogen jullie raden wat ik zou doen.🆒

Dat kan ik helaas niet testen. Nog andere haalbare ideeën?
Ik lees op het forum dat er o.a. vanuit Simyo een harde reset van de simkaart kan gebeuren, dit heeft bepaalde mensen geholpen nu wel internet in o.a. Duitsland te hebben. Woensdag de 27e ga ik daar ook naar toe. Is er kans dat een moderator dit voor mij kan regelen?
Ik lees op het forum dat er o.a. vanuit Simyo een harde reset van de simkaart kan gebeuren, dit heeft bepaalde mensen geholpen nu wel internet in o.a. Duitsland te hebben. Woensdag de 27e ga ik daar ook naar toe. Is er kans dat een moderator dit voor mij kan regelen?
Een moderator reageert binnen 24 uur dus dat kan zeker, en ik hoop echt dat het werkt !
Soms kan het ook zijn dat je handmatig een netwerk moet selecteren, dat is nog iets om rekening mee te houden..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JAW en DrWoetR

Wat vervelend dat jullie beide geen verbinding hebben kunnen krijgen in het buitenland. Dit hoort niet met je HTC te maken te hebben. De kans is groot dat dit te maken heeft met de internetinstellingen. Met deze telefoonhulp (One m8)stel je je telefoon eenvoudig in voor internet in het buitenland. Voor de HTC desire 600 gebruik je deze instellingen.

Voor de zekerheid heb ik de buitenland optie opnieuw op jullie aansluiting gezet. Hiervoor dienen jullie de telefoon uit te zetten en de simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Ik hoor heel graag of dit heeft geholpen, wanneer jullie weer in het buitenland zijn geweest. :)

Groetjes, Tiury

Reageer