.

Vraag

Ik kan niet bellen in het buitenland

  • 28 January 2013
  • 6 reacties
  • 744 Bekeken

Badge
Mijn prepaid simyo is onlangs omgezet naar sim only abo. Nu ben ik op vakantie en ik kan niet bellen ben dus niet bereikbaar.
Mijn tweet van gister is niet beantwoord. Als ik bel met klantenservice kan ik die toesten van het startmenu niet bedienen dus daar kom ik ook niet verder. met andere woorden klantenservice is onbereikbaar. Ik vind het onacceptabel om zo lang te moeten wachten op een oplossing.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Sandra,

Ik heb de optie bellen in en naar het buitenland voor jouw aansluiting ingeschakeld. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt zou je hier gebruik van moeten kunnen maken. In de toekomst kan je de optie bellen in en naar het buitenland in en uitschakelen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Badge
Hallo Wayne,
Volgens mij stond bellen in het buitenland ook al aan. Ik had vandaag de telefoon uit staan. Ik heb het toestel opnieuw uit en aangezet maar het werkt nog steeds niet. Ik krijg telkens melding netwerk is niet beschikbaar, maakt niet uit welk netwerk ik probeer. Wat kan nu het probleem nog zijn?
Reputatie 2
Badge +1
hey Sandra,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels telefonisch contact met de klantenservice gehad. Is het probleem reeds opgelost?
Badge
Hallo Wayne,
Ik heb nu twee keer met klantenservice gebeld, ze hebben de sim een reset gegeven maar het helpt niet. De mdw zei dat ik kon proberen de sim te wisselen met die van mijn vriend die wel werkt (ook simyo) maar dat lukt nu even niet omdat we het pennetje van de iPhone niet meegenomen hebben op vakantie. Het probleem is dus nog steeds niet opgelost.
Wat kan ik nu nog doen?
Reputatie 7
Badge +9

De mdw zei dat ik kon proberen de sim te wisselen met die van mijn vriend die wel werkt (ook simyo) maar dat lukt nu even niet omdat we het pennetje van de iPhone niet meegenomen hebben op vakantie.

Probeer het eens met een paperclip.
Badge +1
Hoi Sandra,

Heeft de oplossing van Scotsman geholpen?

Reageer