.

Beantwoord

Ik kan mijn voicemail niet afluisteren vanaf het buitenland. Waarom niet?

  • 23 July 2017
  • 3 reacties
  • 621 Bekeken

Hallo,

Ik probeer vanaf het buitenland mijn voicemail af te luisteren, maar het menu reageert niet als ik een keuze maak. Zowel als ik voor optie 1 als optie 2 kies blijf het menu zichzelf 3 keer herhalen en verbreekt vervolgens de verbinding. Ik heb het ook geprobeerd via een andere simkaart (heb er 1 voor privé en 1 voor zakelijk) en op de andere simkaart werkt het wel gewoon. Wat kan ik doen om toch mijn voicemail af te kunnen luisteren?

Groetjes, Carla
icon

Beste antwoord door Jihane 24 July 2017, 15:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Carla,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je je voicemail niet kunt beluisteren in het buitenland! Je hoort een toegangscode te kunnen ontvangen als je in het buitenland bent door naar +31612001233 te bellen. Er wordt dan meteen om een toegangscode gevraagd. Als je dan hekje (#) intoetst, ontvang je een toegangscode die je vervolgens kunt gebruiken.

Werkt dat niet? Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met de klantenservice omdat het maar niet lukte. Mijn collega heeft dit voor je doorgezet naar de technische afdeling, zodat zij voor je kunnen achterhalen wat het probleem precies is. Zodra er terugkoppeling is, zal hij je dat laten weten.

Laat je me weten of het lukte met het hekje? En als niet, wees niet getreurd 🙂 We zijn ermee bezig.

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,
Ik heb het geprobeerd, maar met het # lukt het ook niet.
Groetjes, Carla
Reputatie 5
Badge +9
Hoi C.Troost,

Wat jammer dat het met # niet lukte.

Mijn collega's van de technische afdeling zijn er mee bezig. Zodra zij meer weten zal de collega die je aan de telefoon had gesproken, contact met jou opnemen. Heb je tot zover nog vragen?

Groetjes,
Caspar

Reageer