.

Beantwoord

Ik kan geen verbinding maken met een netwerk in Belgie. Wat kan ik doen?


Ik kan geen verbinding krijgen met de drie beschikbare netwerken (Base, Orange en Proximus!

icon

Beste antwoord door RicoK 16 May 2020, 20:11

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7

Hallo @Ruudv033 ik zal proberen je te helpen.

Heb je op je mobiele telefoon de optie data roaming aanstaan?

Heb je in je Mijn Simyo internet en bellen in het buitenland aanstaan?

Zet eens je toestel helemaal uit, wacht even en zet je toestel daarna weer aan, om deze weer connectie te laten maken.

Houd je ons op de hoogte?

 

Data roaming staat aan

Internet en bellen in het buitenland staat aan

Uit en aangezet ook al gedaan!

Had deze tips al eerder gelezen.

Reputatie 7

Welke telefoon heb je?

Samsung A20

Reputatie 7

Je kunt dus geen verbinding maken. Je hebt ‘geen service’ staan in je telefoonscherm.

Kun je niet handmatig verbinding maken met een van de Belgische providers?
En misschien een gekke vraag, maar is er sowieso wel verbinding mogelijk op de locatie waar je je bevindt?

Ook niet handmatig!

Anders zou ik niet weten welke providers beschikbaar zijn😇

Reputatie 7

Duidelijk ;)

Als alles is doorlopen wat aan de klantzijde mogelijk is dan zal een Moderator = Simyo medewerker hier verder op in moeten gaan.

Duidelijk ;)

Als alles is doorlopen wat aan de klantzijde mogelijk is dan zal een Moderator = Simyo medewerker hier verder op in moeten gaan.

Denk inderdaad dat iemand van Simyo een reset moet uitvoeren die alleen zij kunnen doen. 

Wanneer zou dat gebeuren?

Krijg ik daar bericht van?

Moet ik dan zelf nog iets doen? Zoals weer uit en aan zetten?

Reputatie 7

Een moderator zal net als wij ook in jouw topic reageren. Omdat het nu weekend is, heb ik de verwachting dat dit morgen zal worden opgepakt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ruudv033,

 

Super zuur dat je geen verbinding hebt! Ik heb een reset op je simkaart uitgevoerd, kun jij jouw toestel minimaal 10 minuten uitzetten en opnieuw aanzetten om de reset af te ronden? Ik hoor graag of het gewerkt heeft!

 

Thanks voor jullie hulp RicoK en Ray!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer