.

Beantwoord

Ik heb geen service in België. Hoe kan dat?

  • 31 January 2018
  • 2 reacties
  • 511 Bekeken

heb geen service in België. Well in nederland
icon

Beste antwoord door franswon 31 January 2018, 14:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi eggie,

Vervelend zeg geen service in het buitenland.

Gaat het om bellen/gebeld worden, internet of allebei?

Ik zal wat mogelijke oplossingen voor je aandragen:

Bellen/gebeld worden in het buitenland:

Staat deze optie aan op Mijn Simyo?
Staat roaming aan op je telefoon?
Heb je als bovenstaande goed staat je telefoon al herstart en op automatisch naar netwerken zoeken gezet?

Internet in het buitenland:

Heb je prepaid dan is internet in het buitenland niet mogelijk, hiervoor moet je een abonnement hebben (Sim-Only).
De optie bellen/gebeld worden in het buitenland en internet in het buitenland moeten aan staan op Mijn Simyo
(Data-)Roaming moet aan staan op je telefoon
Je toegangspunt (APN) moet als volgt ingesteld worden:
APN - portalmmm.nl
Gebruikersnaam - KPN
Wachtwoord - GPRS, als dat niet werkt gprs

Als dit alles goed staat je telefoon herstarten en op automatisch naar netwerken zoeken zetten.

Helpt dit niet dan zal een moderator de buitenlandoptie op je simkaart resetten.

Hou je ons op de hoogte?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Eggie,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je geen service had in België.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Volgens onze gegevens is het ook gelukt om je simkaart in België te gebruiken. Dat is mooi! 😃

@Franswon, heel erg bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer