.

Beantwoord

Ik heb geen mobiel Internet in Slovenië. Wat nu?

  • 21 July 2017
  • 7 reacties
  • 572 Bekeken

Badge
Ik ben al een aantal dagen in Slovenië. Ik heb een bel en Internet bundel. Sinds 1 juni kunnen we bellen en internet gebruiken uit de bundel. Nu heb ik met uitleg van een vriendelijke dame bij simyo alle instellingen goed gezet om MOBIEL Internet te te gebruiken. Nu werkt het nog steeds niet. Kan iemand mij verder helpen? B.v.d.
icon

Beste antwoord door Caspar 22 July 2017, 16:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Michiel Kuijpers,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je internet het niet doet in Slovenië. Ik zie dat mijn vriendelijke collega al een reset heeft uitgevoerd. Heb je je toestel daarna al uit en aangezet?

Verder raad ik je aan om eens een ander netwerk te proberen. Je kan andere netwerken selecteren door in je telefoon naar instellingen > aanbieder/mobiele netwerken te gaan.

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen!

Groetjes,
Caspar
Badge
He Caspar.

Dank je wel voor het antwoord. Alle opties die je hebt voorgesteld heb ik geprobeerd. Deze had ik ook van die vriendelijke dame aan de telefoon gekregen. Tervergeefs werkt er geen van. 😭 Ik heb geen idee wat te doen. Misschien afwachten tot ik weer in Nederland ben en stoppen bij simyo?

Groet.
Michiel Kuijpers
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Michiel Kuijpers,

Nou zo makkelijk kom je niet van ons af ;)

Super jammer dat het niet werkt. Kan je eens je simkaart in een ander toestel doen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we kijken waar het probleem ligt. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hé Caspar.

Ik heb inmiddels mobiel Internet.
Ik heb mijn simkaart uit het toestel gehaald en in een ander toestel geprobeerd. Dat was the trick.
Nu heb ik mijn sim terug gezet in mijn telefoon en heb volle bak 4G!😉
Mijn toestel/sim hadden een soort reset nodig.
Ik heb jammer genoeg mijn bundel weer aangepast omdat ik dacht dat ik toch geen Internet heb. Is er een mogelijkheid om dat terug te draaien? Ik heb het nu op 2gig staan, maar zou het graag op 4gig willen? Omdat ik nog zeker 3 weken in het buitenland verblijf.
Ik hoor graag van je.

Mvg.
Michiel Kuijpers
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Michiel Kuipers,

Wat mooi dat je nu internet hebt 😃 Super goed!!

Jammer dat je je bundels had aangepast, maar dat is zeker begrijpelijk. Ik kan de wijziging helaas niet terugdraaien voor je 😞 Ik heb daarom 1000 MB voor je klaargezet. Als je deze volgende maand op je Mijn Simyo uitpakt, heb je geen 2000 maar 3000 MB! Verder kan je natuurlijk ook altijd MB's bijkopen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
He Caspar,
Ik heb tot nu toe geen klachten meer. Internet werkt prima. Dank je wel voor het cadeau 😉 Deze komt vast wel van pas. Nogmaals hartelijk dank voor de goede service.

Mvg.
Michiel
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Michiel,

Fijn om te horen 😃 Graag gedaan. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer