.

Beantwoord

Hoeveel betaal ik als ik 500MB verbruik binnen de EU?


Badge
wat kost t mij als ik in buitenland 500 mb verbruik in italy of spanje
alle kosten samen
icon

Beste antwoord door Scotsman 24 July 2016, 09:39

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-nieuwe-tarieven-voor-bellen-binne-348 vertelt je dat de kosten 6 cent per MB zijn. Het zal je dus 30 euro kosten.
500 MB x € 0,06 cent per MB = € 30,-

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-nieuwe-tarieven-voor-bellen-binne-348?c=371
Scotsman en ik geven beide hetzelfde antwoord 🙂

Moet haast wel duidelijk zijn zo 😃
Reputatie 7
Badge +7
Niet alleen duidelijk, maar wat veel belangrijker is: het antwoord is correct.
Reputatie 7
Badge +9
Als twee Forum Experts exact hetzelfde zeggen dan kun je er van uitgaan dat zij het Enige Juiste Antwoord hebben gegeven waar geen speld tussen te krijgen is (zoals een moderator ongetwijfeld binnenkort zal bevestigen 😛 )
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Siemkos,

Goed om je terug te zien op het forum :)

Wat mooi om te zien dat je door 3 man sterk geholpen wordt in dit topic 🙂 Omdat Scotsman als eerste staat, heb ik zijn reactie als antwoord gemarkeerd. Hetgeen Scotsman en Raytje zeggen, klopt namelijk helemaal. Wimj12 bevestigt ditzelfde ook al aan je. Wat wil je nog meer ;)

De tarieven die je nu betaalt zijn op dit moment tijdelijk verlaagd. Zodra het technisch voor ons mogelijk is, zullen we het x-aantal MB wat je verbruikt van je bundel afhalen en een toeslag van € 0,06 per MB berekenen. Medio 2017 zul je jouw bundels volledig kunnen gebruiken binnen de EU zonder dat er een toeslag berekend wordt. Heb je hier nog vragen over?

@Scotsman, Raytje en Wimj12, wauw heren! Wat super dat jullie je steentje weer zo goed bijdragen. Bedankt :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Siemkos,

Goed om je terug te zien op het forum :)

Wat mooi om te zien dat je door 3 man sterk geholpen wordt in dit topic 🙂 Omdat Scotsman als eerste staat, heb ik zijn reactie als antwoord gemarkeerd. Hetgeen Scotsman en Raytje zeggen, klopt namelijk helemaal. Wimj12 bevestigt ditzelfde ook al aan je. Wat wil je nog meer ;)

De tarieven die je nu betaalt zijn op dit moment tijdelijk verlaagd. Zodra het technisch voor ons mogelijk is, zullen we het x-aantal MB wat je verbruikt van je bundel afhalen en een toeslag van € 0,06 per MB berekenen. Medio 2017 zul je jouw bundels volledig kunnen gebruiken binnen de EU zonder dat er een toeslag berekend wordt. Heb je hier nog vragen over?

@Scotsman, Raytje en Wimj12, wauw heren! Wat super dat jullie je steentje weer zo goed bijdragen. Bedankt :)

Groetjes,
Angela
Badge
dank jullie wel allemaal :;
Reputatie 7
Badge +10
Ik denk dat ik namens iedereen mag spreken als ik zeg: heel erg graag gedaan 🙂 Mocht je nog eens hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela
Begrijp ik goed dat je eigenlijk geen Nederlandse internetbundel nodig hebt om in het buitenland te internetten omdat de internetkosten in de EU niet uit je gewone internetbundel worden gehaald?
Reputatie 7
Badge +9
Helemaal correct. In de toekomst wordt internetverbruik in EU landen verrekend met je Nederlandse internetbundel, maar wanneer dat precies gaat gebeuren is nog niet bekend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Close,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals Scotsman aangeeft: Dit zie je helemaal goed. Op dit moment is dat nog geen 'must'. Vanwege technische redenen, kunnen wij nog geen MB's uit je bundel berekenen voor gebruik in het buitenland. Op het moment dat dit wel mogelijk is, betaal je MB's vanuit je bundel plus een EU-toeslag van € 0,06. Nu wordt alleen de toeslag berekend.

Heb je hier nog vragen over?

@Scotsman, heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Ik heb geen vragen meer. Het staat overal een beetje verwarrend vermeld, maar ik had het dus toch begrepen. Allebei bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Close,

Oh, het is niet de bedoeling dat het verwarrend is! Goed dat het voor jou allemaal duidelijk is geworden 🙂 Mocht je toch nog eens vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer