.

Beantwoord

Hoe kan het dat internet in het buitenland het niet doet?

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Ik heb sinds mei 2018 een simyo abonnement maar kan NIET op het internet in het buitenland. Alleen Wi-Fi doet het. Alle instellingen staan goed en ik heb ook mijn mobiel aan en uitgezet. NIETS helpt. Ben 3x in Europa op vakantie geweest en alle 3 keren hetzelfde probleem. Ik heb een Samsung toestel .. Weet iemand waarom ik geen internet heb? Anders ben ik vanaf mei dit jaar weer weg bij Simyo en ga ik naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door Niels 29 January 2019, 13:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Robinin,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat onhandig dat internet in het buitenland het al zo lang niet doet! Ik zie inderdaad dat de instellingen op Mijn Simyo goed staan. Goed dat je ook al hebt gekeken of het opnieuw opstarten van je telefoon helpt.

Via de volgende pagina kan je de instellingen op je telefoon nakijken. Daarnaast heb ik je simkaart een reset gegeven. Zo kan deze zich opnieuw aanmelden op het mobiele netwerk. Zet je telefoon een kwartiertje uit om de reset te voltooien.

Ik hoor graag of je hierna wel gebruik kan maken van internet buiten Nederland :)

Groetjes,
Niels
Geweldig: het werkt eindelijk! Top! Dank je wel. Lag dan hoogstwaarschijnlijk toch aan de nieuwe simkaart die ik van jullie gekregen heb. Blij dat het opgelost is.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Robin,

Goed om te horen dat het nu allemaal werkt! 😃

Laat jij het weten als je ergens anders nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer