Skip to main content
In het buitenland, momenteel Duitsland, heb ik doorlopend geen netwerkverbinding.

Dit heb ik eerder ook al gehad en het was een tijd goed. Nu dus niet meer.

Bellen in en naar het buitenland staat aan!



Graag een spoedige oplossing!
Hoi Masja,



Welkom op het Simyo Forum.



Ai, dat is handig!



Goed dat je al gelijk aangeeft dat de optie voor bellen in het buitenland aanstaat. Voor de zekerheid heb ik de optie een reset gegeven. Hiermee wordt je opnieuw aangemeld. Wil je jouw telefoon eens uitzetten en na 10 minuten opnieuw opstarten? Ik ben erg benieuwd of dit geholpen heeft.



Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om handmatig een netwerk te selecteren in plaats van automatisch. Is ook dit niet de oplossing? Laat het dan even weten. We gaan dan verder kijken voor je.



Voor het overzicht heb ik dit topic verplaatst naar 'Buitenland'. Daarnaast wil ik je via deze weg alvast een fijne jaarwisseling wensen :$



Groetjes,

Angela
Beste,



Ik heb hetzelfde probleem.

- De optie bellen in het buitenland staat ook aan.

- Ik heb de telefoon reeds gereset.

- Handmatig kan ik het KPN/Simyo netwerk niet kiezen.



Wat kan ik doen, dat het wel werkt?



Groet,

Astrid
Hoi AstridvB,



Welkom op het Simyo forum 🆒



Dat is natuurlijk niet fijn, als je niet kan bellen. Goed dat je al op het forum heb gekeken om te kijken wat je kan doen. Ik heb je simkaart gereset, wat betekent dat deze even van het netwerk wordt gehaald. Als je je telefoon even voor 10 minuten uitzet en dan weer aan, kan je dan weer bellen? Je kan ook even kijken of (data)roaming aanstaat op je telefoon.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes, Angelica
Super bedankt Angelica!! Het probleem is opgelost. Zo blij mee!
Hoi AstridvB,



Fijn dat het probleem opgelost is en dat je er zo blij mee bent:D. Daar doen we het allemaal voor 😳. Graag gedaan namens Angelica!



Mocht je verder nog vragen hierover hebben, laat het ons dan even weten.



Groetjes,

Estelle

Reageer