.

Beantwoord

Heeft Simyo ook een abonnement in het buitenland?

  • 8 June 2015
  • 2 reacties
  • 299 Bekeken

Hi Simyo,

Vanaf september ga ik voor mijn studie een half jaar naar Spanje. Hebben jullie ook een speciaal abonnement o.i.d. om in Spanje voor langere tijd goedkoop Simyo te kunnen gebruiken (en op die manier ook mijn nummer te kunnen houden)? Als ik voor elke dag het buitenlandtarief zou moeten betalen kan ik beter in Spanje een nieuwe simkaart kopen.

Een vriendin van mij heeft wel zoiets geregeld bij Vodafone, vandaar de vraag.

Alvast bedankt voor uw reactie!
icon

Beste antwoord door Scotsman 8 June 2015, 23:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo richt zich primair op de Nederlandse markt, en op klanten die in Nederland mobiel willen bellen en internetten. Er zijn daarom geen buitenlandbundels, en dus ook niet speciaal voor Spanje. Het is het beste om je abonnement terug te zetten naar het laagste tarief, en een eventuele internetbundel helemaal uit te zetten. Op die manier hou je je nummer, en is je aansluiting direct weer beschikbaar als je terug komt. Een andere mogelijkheid is om je abonnement om te zetten in prepaid, dan heb je helemaal geen kosten. Alleen wel minstens 1x per half jaar een belletje plegen of een sms'je versturen, anders vervalt je prepaid aansluiting.

Maar wil je regelmatig mobiel kunnen bellen en internetten in Spanje voor weinig geld, dan kun je het beste een Spaanse prepaid simkaart op de kop tikken.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Famke, welkom op het Simyo forum :)

Weet je? Ik kan helemaal niets toevoegen aan het antwoord van Scotsman :$

Heeft hij het duidelijk verwoord voor je?

Reageer