.

Beantwoord

Halfjaar studeren in het buitenland, wat kan ik het beste doen?

  • 23 May 2016
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Beste Simyo en Simyo vrienden!

Aankomende September zal ik een halfjaar in Canada gaan wonen/studeren. Aangezien ik dan niet in NL zit zou ik graag voor een aantal maanden mijn abbo geheel op een hold willen zetten --> dus tijdelijk geen kosten.
Ik weet dat het mogelijk is je abbo maandelijks aan te passen maar is het voor een poos stop zetten ook mogelijk?

Alvast bedankt!!!

Koen
icon

Beste antwoord door Caspar 24 May 2016, 10:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Koen Verschoor,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je een halfjaar in Canada gaat studeren. Spannend zeg!

Het is helaas niet mogelijk om je abonnement echt stop te zetten voor een tijdje. Je zou kunnen overstappen naar een Prepaid en dan weer overstappen naar Sim Only wanneer je terug bent. Dan zul je wel rekening moeten houden dat je geen gebruik meer kunt maken van het verlengaanbod. Dit komt doordat je abonnement dan, wanneer je terugkomt, weer helemaal bij 0 begint.

Het is inderdaad mogelijk om je abonnement naar de laagste bundels te wijzigen voor de tijd dat je weg bent. Je zult dan maar 4 euro hoeven te betalen per maand.

Ik hoop dat je een keuze kan maken! Laat je me weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Caspar
Hee Caspar,

Bedankt voor je snelle en nuttige reactie! Goed, dan moet ik dus even een afweging maken of ik 4 euro per maand wil betalen om na mijn halfjaar Canada weer mijn huidige Abbo te kunnen gebruiken of dat ik er voor kies het Abbo stop te zetten om daarna opnieuw iets af te sluiten! Nu weet ik niet precies wanneer mij contract afloopt dus dat moet ik dan even uitzoeken.

Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Koen Verschoor,

Goed dat het een stuk duidelijker is geworden wat je opties precies zijn 🙂

Via Mijn Simyo > Abonnement, kun je vinden tot wanneer je abonnement loopt. Ik heb direct even in het systeem gekeken voor je en zie dat jouw abonnement op 1 november 2016 verloopt. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer