.

Beantwoord

Kan ik gratis internetten in Frankrijk?

  • 8 September 2016
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Ik heb een cadeautje voor mjn Simyaardag: 1000 MB extra. Dat betekent dat ik deze maand 1000 MB gratis kan internetten!
Ik ga in september op vakantie naar Frankrijk. Kan ik daar zonder kosten gebruik maken van die 1000 MB?
icon

Beste antwoord door PaulH 8 September 2016, 11:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Loes,

nee helaas geld dit alleen in Nederland.

Groet Paul.
Badge
Jammer PaulH, maar bedankt voor je reactie
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Loesw,

Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent ! Daar hoort een cadeautje bij ;)

Helaas wisten wij niet dat je deze maand in Frankrijk verblijft, want daar kun je deze MB's niet gebruiken. In Frankrijk betaal je voor mobiel internet het E.U.-tarief van € 0,06 per MB.

Als dit betekent dat je helemaal niks aan je Simyaardagscadeautje hebt, laat het dan aan even weten wanneer je terug bent in Nederland! Dan kijk ik naar een oplossing.

Alvast een fijne vakantie 🆒

Groetjes,
Sean

@PaulH, hartelijk dank voor je antwoord!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Loesw,

Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent ! Daar hoort een cadeautje bij ;)

Helaas wisten wij niet dat je deze maand in Frankrijk verblijft, want daar kun je deze MB's niet gebruiken. In Frankrijk betaal je voor mobiel internet het E.U.-tarief van € 0,06 per MB.

Als dit betekent dat je helemaal niks aan je Simyaardagscadeautje hebt, laat het dan aan even weten wanneer je terug bent in Nederland! Dan kijk ik naar een oplossing.

Alvast een fijne vakantie 🆒

Groetjes,
Sean

@PaulH, hartelijk dank voor je antwoord!


Hey Sean, jij zeg 0,06 per MB.
Maar dit is wel alleen het geval bij een abonnement.

Bij Prepaid kan je niet internetten in het buitenland.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi PaulH,

Dat klopt! Het zijn ook alleen Sim Only klanten die 1000 MB voor hun Simyaardag krijgen. En ik kan natuurlijk zien met welk 06-nummer forumgebruikers zijn ingelogd. Vandaar dat ik deze informatie aan LoesW gaf.

Groetjes,
Sean

Reageer